Icon
IAB Jäsenesittely: Hopkins ja Tomi Halonen Markkinaluvut

IAB Jäsenesittely: Hopkins ja Tomi Halonen

19.04.2022 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Hopkins ja Tomi Halonen.

 

Tomi Halonen, Toimitusjohtaja

Kerro Tomi hieman Hopkinsista sekä myös itsestäsi?

Olemme yrittäjävetoinen, noin 40 asiantuntijan talo. Tehtävämme on auttaa asiakkaitamme kasvattamaan myyntiä digitaalisen markkinoinnin avulla. Hopkinsin toimitusjohtajana näen tärkeimmäksi tehtäväkseni luoda olosuhteita, jotka mahdollistavat yhteisen menestyksen. Taustani on viestintä- ja media-alalta, jolla olen työskennellyt noin 35 vuoden ajan. Toimitusjohtajan työtä olen tehnyt tätä ennen kuudessa muussa alan yrityksessä.

Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?

Läsnäolo IAB-yhteisössä vahvistaa Hopkinsin yhteyksiä muihin alan toimijoihin ja kollegoihin sekä mainostaja-asiakkaisiin. Uskomme, että ajatusten vaihtaminen ja niiden rikastaminen on meille kaikille hyväksi.

Mitä Hopkins aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Panoksemme yhteisöön kulminoituu koulutusyhteistyöhön. Olemme yksi IAB:n koulutuskumppaneista ja tuomme tätä kautta osaamisemme kaikkien jäsenten saataville.

Mitkä ovat Hopkinsin tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2022?

Kuten tähänkin mennessä, toimimme arvojemme mukaisesti: olemme avoimia, välitämme, pyrimme parempaan ja toimimme kohti tavoitteita. Haluamme antaa parempia kokemuksia digistä. Meistä on myös tärkeää kantaa kortemme kekoon yhteiskuntamme osalta. Siksi panostamme mm. pro bono -työhön.

Kevät on jo pitkällä ja kiireiset viikon ovat edessä ennen kesälomia - haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Unen merkitystä ei voi tarpeeksi korostaa. Kun viereen laitetaan mielekäs tekeminen itselle tärkeiden asioiden äärellä ja itselle tärkeiden ihmisten kanssa, resepti on valmis. Rytmistä kannattaa myös pitää kiinni. Ts. myös viikonloppuna on viisasta huolehtia järkevistä nukkumaanmenoajoista.

06.02.2024

Mediamainonnan määrä päättyi -2,4 % laskuun vuonna 2023

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 336 miljoonaa euroa vuonna 2023 ja mainonnan määrä laski -2,4 % edellisvuoteen verrattuna.

lue lisää

22.09.2023

Digitaalisen audiomainonnan markkina kasvaa Suomessa: Estimaatti näyttää jopa 27% kasvua

IAB Finland on jälleen kerran estimoinut digitaalisen audiomainonnan markkinaa Suomessa. Vuonna 2022 digiaudion kokonaismarkkinan arvo on noin 7,1 miljoonaa euroa, mikä merkitsee 27% kasvua verrattuna vuoteen 2021. Digitaalisen audion markkina-arvio vuonna 2021 oli oli 5,6 miljoonaa euroa.

lue lisää

31.08.2023

Verkkomainonta koki pienen laskun vuoden 2023 toisella kvartaalilla

Suomen verkkomainonnan määrä saavutti lähes 174 miljoonaa euroa vuoden 2023 toisella kvartaalilla, mikä on noin puolen prosentin lasku edellisvuoteen verrattuna. Digitaalinen mainonta edustaa kuitenkin edelleen 54 % koko maan mediamainonnasta, osoittaen digimainonnan keskeisen roolin mainosmarkkinoilla.

lue lisää

23.05.2023

Verkkomainonta maltillisessa kasvussa

Verkkomainonnan määrä vuoden 2023 ensimmäisellä kvartaalilla oli lähes 168 miljoonaa euroa. Vuoden 2022 ensimmäiseen kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä kasvoi lähes 3 % ja kaikesta Suomen mediamainonnasta digitaalista on jo 55 %.

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!