
IAB < 3 Slush
Slush kokoaa Helsingin Messukeskukseen 18.–19.11. tuhansittain kasvuyrityksiä, sijoittajia ja liike-elämän vaikuttajia. Start-upien lisäksi tapahtumassa tutustutaan menestystarinoihin meiltä ja muualta.
IAB Finland tarjoaa jäsenilleen 20 prosentin alennuksen Slush-lipuista! Company pass (norm. 295 tai 395 euroa) on tarkoitettu startupeille ja conference pass (norm. 395 euroa) suuremmille yrityksille ja muille kävijöille.
IAB:n startup-jäsenet voivat rekisteröityä normaalisti Slushin sivuilla täällä. Rekisteröintilomakkeen täytön jälkeen saat vahvistusviestin, että rekisteröinti on saapunut. Tämän jälkeen Slushin järjestäjät hyväksyvät rekisteröintisi ja lähettävät vahvistusviestin, joka sisältää tietoa tapahtumasta sekä linkit lippujen ostoon. Lipun oston yhteydessä saat alennuksen syöttämällä koodin IABXSLUSH14.
Muut jäsenet voivat ostaa normaalin seminaaripassin täältä. Alennuksen saat syöttämällä koodin IABXSLUSH14.
Nähdään Slushissa!
14.02.2025
Digitaalinen ulkomainonta jatkoi vahvaa kasvuaan 2024 – markkinaestimaatti nousi 61 miljoonaan euroon
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän arvion mukaan digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) markkinan koko Suomessa kasvoi vuonna 2024 noin 61 miljoonaan euroon. Tämä tarkoittaa 14 prosentin kasvua vuoteen 2023 verrattuna, jolloin markkina oli 53,6 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 markkinakasvu osoittaa, että DOOH on yksi vauhdikkaammin kasvavista mainonnan muodoista Suomessa.
lue lisää14.02.2025
Suomessa noin 15 miljoonaa natiivimainoseuroa vuonna 2024
IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on julkaissut arvion natiivimainonnan määrästä Suomessa. Vuoden 2024 estimaatti on 14,6 miljoonaa euroa, jossa on laskua vuoteen 2023 verratuna noin 7 %.
lue lisää14.02.2025
Digitaalisen audiomainonnan kasvu jatkui Suomessa myös vuonna 2024
IAB Finlandin digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudiomainonnan markkina vuonna 2024 oli 9,5 miljoonaa euroa. Vuonna 2023 markkina-arvio oli 9,3 miljoonaa euroa ja sitä edeltävänä vuonna 2022 7,1 miljoonaa euroa.
lue lisää11.11.2024
Verkkomainonnan osuus jo yli 60 %
Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 kolmannella kvartaalilla oli noin 180 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä kasvoi noin viisi prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta Q3/2024 aikana oli peräti 62 %.
lue lisää