Icon
Interact 2018 Super Early Bird hintaan IAB Finlandin jäsenille IABlogi

Interact 2018 Super Early Bird hintaan IAB Finlandin jäsenille

18.12.2017

 

Säästät 290 eur kun ilmoittaudut 31.1.2018 mennessä

Vuoden 2018 Interact-konferenssi järjestetään 23.-24. toukokuuta, jolloin Euroopan digitaalisen mainonnan ekosysteemin johtavat toimijat kokoontuvat Milanossa.

Digitaalinen mainonta on talouskasvun kriittinen tekijä, joka on kasvanut Euroopassa kaksinumeroisesti viimeiset seitsemän vuotta huolimatta toimialan nopeista muutoksista ja epävakaasta poliittisesta ja sääntelyn ilmapiiristä.

IAB Europe Interact 2018 -konferenssi tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman kaikkiin digitaalista maailmaa muokkaaviin voimiin: GDPR:n merkityksestä kriittiseen ePrivacy-keskusteluun Euroopassa, digitaalisen mainonnan todellisesta tilasta nopeasti kehittyvien teknologioiden todennäköisiin vaikutuksiin. Kahden päivän aikana paneudutaan näiden suuntausten vaikutuksiin samalla kun korostetaan strategioita, jotka auttavat yrityksiä menestymään digitaalisella aikakaudella.

Digitaalinen ilmapiiri on muutoksessa - ja se voi merkitä ainoastaan muutosta myös yritysmaailmalle. Osallistu Interact 2018 -konferenssiin ja tule tutustumaan strategioihin, jotka varmistavat menestyksen tulevalla digitaalisella aikakaudella.

Hyödynnä Super Early Birdin hinta 475 euroa (+ alv 22%) 31.1.2018 mennessä ja säästä 290 euroa.

Super Early Bird -passi sisältää puheenvuorot, sivuohjelman sekä gaalaillallisen MIXX Awards Europe & IAB Europe Research Awards -juhlallisuuksineen.

Syötä ilmoittautuessasi IAB Finlandin jäsenkoodi FINIAB.

Tapahtuman nettisivuilla on lisätietoa ohjelmasta, puhujista ja palkintokilpailuista.

 

Miksi Milano 2018?

Online-mainonta on yhä merkittävämpää, hyödyllisempää ja punoutunut eurooppalaisten kuluttajien elämään. Mutta kasvu tuo mukanaan myös monia haasteita alalle. Interact-konferenssi tarjoaa ohjeistusta, näkemyksiä, keskustelua ja inspiraatiota digitaalisen mainonnan johtavilta tekijöiltä ja vertaansa vailla olevia verkostoitumismahdollisuuksia. Juuri tapahtuman aikaan ajoittuva EU:n uuden tietosuoja-asetuksen (GDPR) voimaantulo on vain yksi toimialaa koskevista muutoksista, joita on odotettavissa tulevaisuudessa. Tilaisuuden agendalle on tulossa alan asiantuntijoiden keskustelua nykyisistä DGPR- ja ePrivacy-haasteista casejen, parhaiden käytäntöjen ja koulutusten kautta.

Digitaalinen mainonta on vakiinnuttanut itsensä mainosalan konehuoneeksi - ja kriittiseksi taloudellisen kasvun edistäjäksi. Se on tehnyt kaksinumeroista kasvua viimeisten seitsemän vuoden ajan ja tuo EU:n talouteen vuosittain huikeat 526 miljardia euroa mainostuloina, brändien kasvuna ja innovaatioina.

Tuleva liiketoiminnan kasvu voi riippua digitaalisesta mainonnasta - mutta ilmasto on epävakaa. Johdon on totuteltava siihen, että kanava, jonka varaan he ovat luottaneet tulevat tulot, on nopean muutoksen kourissa. Uusien alustoiden ja datan uudenlainen käyttö törmää merkittäviin sääntelyuudistuksiin, kansainvälisen kilpailun uusiin muotoihin ja laajoihin globaalin kaupan muutosten näkymiin. Johtajien on selvittävä organisaatioidensa digitaalisesta muutoksesta samaan aikaan kun digitaalisuus itsessään muuttuu.

Interactin yhteydessä juhlistetaan myös parasta digitaalista mainontaa gaalaillallisella MIXX Awards Europe ja IAB Europe Research Awards -seremonioissa.

  • AdEx Benchmark Report -vertailuraportin tulokset antavat kiistattoman näkemyksen digitaalisen mainonnan tilanteesta Euroopassa
  • Kärkipään markkinoijat jakavat kokemuksensa GDPR:n täytäntöönpanosta yhdessä useiden EU:n virkamiesten kanssa, kun toimiala luo parhaita käytäntöjä vaatimustenmukaisuuden edistämiseksi
  • EU:n tietosuoja-asiantuntijat esittelevät sähköisen viestinnän tietosuojalainsäädännön potentiaaliset vaikutukset digitaaliseen mainontaan Euroopassa ja miten IAB Europe käsittelee asiaa
  • Markkinoinnin edelläkävijät avaavat tekoälyn, virtuaalisen ja lisätyn todellisuuden ja esineiden internetin viimeaikaisen kehityksen, keskustelevat niiden merkityksestä ja paljastavat todelliset liiketoimintamahdollisuudet
  • Parhaat markkinoijat ja toimistojen vetäjät keskustelevat parhaasta tavasta tuottaa ja kehittää taitoja seuraavalle digitaaliselle aikakaudelle
  • MIXX Awards Europe juhlistaa alueen parhaita digitaalisia mainoskampanjoita ja paljastaa strategiat, jotka tuovat tuloksia digitaalisilla alustoilla.
  • IAB Europe Research Awards esittelee kuinka digitaalinen tutkimus edistää mainosalan kehittämistä.

 

Miksi Interact?

Interact on Euroopan digitaalisen mainonnan toimialan korkealuokkainen kokoontuminen, jossa Euroopan digitaalisen mainosekosysteemin johdon kerma kohtaa – niin mainostajat, kustantajat, virastot kuin teknologiantarjoajat.

  • Saat toimivia näkemyksiä nykypäivän arvokkaista interaktiivisista keskusteluista liiketoiminnasta, menettelytavoista ja teknisestä kehityksestä oman yrityksesi strategian avuksi
  • Saat ainutlaatuisen yleiseurooppalaisen ja globaalin näkökulman nopeasti muuttuvaan ja monimutkaiseen toimialaan
  • Saat näkemystä päättäjiltä ja sääntelyviranomaisilta, analyytikoilta, medialta ja muilta vaikuttajilta
  • Tutki liiketoimintamahdollisuuksia epävirallisessa ja luottamuksellisessa ilmapiirissä, verkostoidu korkeatasoisesti, luo uusia, arvokkaita yhteyksiä ja tapaa uudelleen aiempia tuttavuuksia
  • Luo brändillesi näkyvyyttä omilla kommenteillasi ja puhuja- ja sponsorointiohjelmien kautta
  • Tuo mukaan oma panoksesi yhteisen tarkoituksen ja nopean ja monimutkaisen toimialan eteenpäin viemiseksi
  • Saat tunnustusta tiimeillesi osallistumalla MIXX Awards Europe ja IAB Europe Research Awards -kilpailuihin

 

MIXX Awards Europe 2018 ja IAB Europe Research Awards ilmoittautumiset auki

MIXX Awards Europe etsii ja juhlistaa Euroopan parhaita digitaalisia mainoskampanjoita. Voittajat esitellään markkinalle showcaseina siitä, mikä digitaalisessa markkinoinnissa toimii ja miksi, sekä innostaa toimialaa nostamalla uusia ideoita ja tulevaisuutta suuntauksia. Ilmoita työt mukaan tämän IAB Finlandin linkin kautta.

IAB Europe Research Awards puolestaan nostaa esille eurooppalaisia digitaalisen tutkimuksen hankkeita ja sitä vaikutusta, jonka ne ovat aikaansaavat digitaalisen mainonnan kehittämiseksi. Voittajat tulevat osaksi IAB Europen datapankkia, joka on toimialan ammattilaisten käytössä päivittäisessä työssä ja strategioita mietittäessä. Ilmoita työt mukaan tämän IAB Finlandin linkin kautta.

MIXX Awards ja Research Awards -osallistujille Interact-lippu -30 %.

blogidigimarkkinointiiabfinlandpodcastsisältömarkkinointidatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

05.11.2025

REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? Nyt etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja luovaa markkinoinnin osaajaa, joka ottaa kokonaisvastuun markkinoinnin suunnittelusta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja tavoitteellisen markkinoinnin toteutuksesta.

lue lisää

28.10.2025

IAB Insider: Digitalisoituneen tv:n mainosmahdollisuudet

Televisio elää uutta nousua – ei katoamalla, vaan digitalisoitumalla. Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten HybridiTV, HbbTV ja CTV muuttavat tapaa katsoa ja mainostaa televisiossa. Studiossa vieraana Digitan Jari Karhu ja MTV:n Saku Sahramies. Yhdessä heidän kanssaan avaamme, mitä HybridiTV tarkoittaa käytännössä, miten kuluttaja voi hyödyntää sen tarjoamia lisäpalveluita ja millaisia uusia mahdollisuuksia se tuo kuluttajille ja mainostajille.

lue lisää

26.09.2025

IAB Insider: Attention pintaa syvemmältä – miksi huomio ratkaisee mediamainonnassa?

Digitaalinen mainonta elää murrosta, jossa pelkkä näkyvyys ei enää riitä. Markkinoijat ja mediatoimistot etsivät entistä tarkempia keinoja mitata, miten mainokset todella vaikuttavat yleisöön. Tässä keskustelussa nousee esiin yksi termi ylitse muiden: attention. Mutta mitä attention oikeastaan tarkoittaa, miksi se on noussut puheenaiheeksi juuri nyt ja millaista lisäarvoa se tuo mediaostamiseen?

lue lisää

23.09.2025

Attention ja vastuullisuus – digimainonnan uusi voimapari

Digimainonnassa puhutaan yhä enemmän attentionista – siitä, että henkilö todennettavasti katsoo tai kuulee mainosta, jolle on altistunut. Samalla vastuullisuus on noussut keskeiseksi teemaksi, ei vain yritysten arvoissa vaan myös konkreettisissa mediavalinnoissa ja tuotantotavoissa. Kun suunnittelet kampanjaa, attentionin ja vastuullisuuden yhdistäminen ei ole vain mahdollista – se on luonnollinen osa modernia, eettistä ja tehokasta mainontaa.

lue lisää