Icon
IAB:n verkkosivusto uudistui IABlogi

IAB:n verkkosivusto uudistui

30.04.2013

IAB Finland julkaisi maanantaina 29.4. uuden verkkosivuston. Sivustouudistuksen tavoitteena on palvella entistä paremmin IAB-yhteisöä mm. helpottamalla tärkeän tiedon löytymistä sivustolta, vähentämällä sähköpostiliikennettä sekä tarjoamalla näkyvyyttä jäsenyrityksille.

IAB:n jäsenten aktiivisen mobiilikäytön ansioista uusi sivusto toteutettiin responsiivisena. Verkkosivuston teknisestä toteutuksesta ja julkaisujärjestelmästä vastaa IAB:n jäsenyritys Koodiviidakko sekä käyttöliittymästä ja graafisesta ilmeestä suunnittelija Noora Iso-Kuusela.

IAB-jäsenet luomassa relevanttia sisältöä ja päivittämässä sivustoa
Verkkomainonta onmarkkinoinnin dynaamisin muoto. Alan huima kasvu ja kehitys edellyttävät jatkuvaa tiedon päivittämistä ja uuden sisällön luomista myös IAB:n verkkosivuilla. Sivustolla oleva ”Verkkomainonnan ABC” on tiukka tietopaketti, joka tarjoaa kaiken hyödyllisen ja tarpeellisen digitaalisen mainonnan alalta. IAB:n jäsenyritysten panos tämän tietopaketin jatkuvassa päivittämisessä on sivuston ajankohtaisuuden kannalta erittäin tärkeää. Asiantuntemustasi sivuston päivittämisessä tarvitaan - ilmoittauduthan toimistolle, jos haluat olla mukana kehittämässä sivustoa.

IAB-yhteisö palvelee aktiivisia jäseniä
Sähköpostiliikenteen vähentämiseksi IAB-toimiston ja jäsenkunnan välillä työryhmien kokousilmoittautumiset sekä työryhmien pöytäkirjojen ja muiden materiaalien jakaminen tapahtuu jatkossa verkkosivuston ”IAB-yhteisössä”. IAB-yhteisöön kirjaudutaan yrityskohtaisilla tunnuksilla, jotka ovat yhteisesti yrityksen koko henkilöstön käytössä. Jäsentunnukset lähetetään loppuviikon aikana sähköpostilla yritysten IAB-yhteyshenkilöille, joita pyydetään jakamaan ne organisaatioissa eteenpäin IAB-aktiiveille.

Jäsenyrityksille lisänäkyvyyttä
Jäsenyritysten logot on nostettu uuden sivuston etusivun karuselliin pyörimään. Myös entistä paremmin toteutettu jäsenhakemisto auttaa IAB-yhteisöä verkostoitumisessa ja digiekosysteemin tuntemisessa. Jäsenhakemiston tietojen päivittäminen on jokaisen jäsenyrityksen omalla vastuulla. Jäsenyrityksille on tarjolla myös ”Kuukauden IAB-yritys” -lisänäkyvyyspaketti. Muutokset jäsenhakemiston tietoihin sekä kyselyt lisänäkyvyydestä pyydetään lähettämään toimistolle.

Muistilista uuden IAB-sivuston käyttäjälle:
- Ilmoittaudu mukaan Verkkomainonnan ABC:n päivittämiseen
- Selvitä yrityksesi IAB-yhteyshenkilöltä sivuston tunnukset, joilla pääset:
     - ilmoittautumaan työryhmien kokouksiin
     - lataamaan kokousmateriaaleja
- Tarkasta yrityksesi tiedot jäsenhakemistossa ja ilmoita mahdolliset muutokset IAB-toimistolle

09.09.2021

Mitkä trendit vaikuttavat kodin ulkopuolisessa mediassa juuri nyt?

Tällä hetkellä markkinointipäättäjien yksi suurimpia haasteita on ymmärtää, mitkä koronakriisin tuomat muutokset ovat pysyviä ja mitkä eivät. Yhteiskunnan teknologinen murros on modernisoinut myös ulkomainosmedian toimintaympäristöä ja suunnittelutyökaluja. Listasin kolme digitaalisen ulkomainonnan trendiä, jotka ovat täällä jo nyt, valmiina brändien hyödynnettäväksi.

lue lisää

26.08.2021

Sosiaalisen median trendit: Osallistava markkinointi tunnettuuden kasvattajana – case vaikuttajamarkkinointi

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Kolmannessa osassa syvennytään vaikuttajamarkkinointiin.

lue lisää

17.06.2021

Tuore tutkimus paljastaa, mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta

Digiulkomainonnan työryhmä toteutti kyselyn markkinaan tavoitteena kartoittaa mainostajien tarpeita sekä toiveita, jotta voimme kehittää digitaalisesta ulkomainonnasta yhä toimivampaa.

lue lisää

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää