Icon
Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin IABlogi

Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin

27.02.2025 | iab

IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30.  Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,

 

Markkinoinnin ROI - työkalukatsaus 12.3.2025 klo 9:00 - 10:30 (Teams)

  • Työkalukatsaus: Sellforte (Paul Arpikari), AudienceProject (Juha Ourila) ja Amanda AI (Petri Mertanen, Mertanen Analytics Oy)
  • Ryhmäkeskustelu pienryhmissä
  • Pienryhmien purku
  • Seuraavan tapaamisen agenda

 

Tekoäly markkinoinnissa - työkalukatsaus 13.3.2025 klo 9:00 - 10:30 (Teams)

  • Työkalukatsaus: Superline (Kimmo Ihanus) sekä useita työkaluja Sherpan Jukka Niittymaan läpikäymänä 
  • Ryhmäkeskustelu pienryhmissä
  • Pienryhmien purku
  • Seuraavan tapaamisen agenda

 

Mitä ovat IAB:n foorumit?

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,

Foorumeiden arki rakentuu kevään tapaamisten kautta sellaiseksi, että ne palvelevat osallistujia mahdollisimman hyvin. Lähtökohtaisesti foorumeissa kuullaan caseja, puheenvuoroja sekä keskustellaan IAB:n fasilitoimana. Toisin kuin työryhmät, foorumit eivät valista digimarkkinaa vaan keskittyvät vain osallistujien oman osaamisen kasvattamiseen. 

 

Mistä lisätietoa foorumeista?

Foorumeiden Q&A -artikkeli 

 

Miten pääsee mukaan?

Soita ja meilaa IAB:n toimarilla Pasille pasi.raassina@iab.fi 040-575 3726

 


 

 

 

 

27.06.2025

IAB Insider: Snapchat 2025 – Miten alusta palvelee brändejä ja vaikuttajia nyt?

Snapchat ei ole katoamassa mihinkään – päinvastoin! Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten Snapchat toimii vaikuttajille ja brändeille vuonna 2025. Vieraana vaikuttaja Henny Harjusola ja Snapchatin Suomen kaupallinen edustaja Mimi Alén.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

13.06.2025

IAB Insider: Boots-case ja totuuksia mainonnan mittaamisesta

Tässä IAB Insider -jaksossa pureudutaan vuoden puhutuimpaan markkinointiteemaan: mainonnan mittaamiseen. Juontaja Pasi Raassinan seurana on AudienceProjectin asiantuntijakaksikko Juha Ourila ja Martin Radford, joiden kanssa keskustellaan niin IAB Europe Adex 2024 -raportista kuin cross media -mittauksen ajankohtaisuudesta.

lue lisää