Icon
IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnissa – Brand Safety ja Brand Suitability IABlogi

IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnissa – Brand Safety ja Brand Suitability

28.04.2022 | iab

Pasilla on tänään IAB Studiossa vieraina Johanna Vartiainen Almalta ja Johannes Hocksell Sanomalta puhumassa mainonnan vastuullisuudesta ja selvitetään mitä Brand Safety ja Brand Suitability oikein tarkoittavatkaan.

Vastuullisuus teemana nousee koko ajan suurempaan suosioon nousten nyt myös yhä enemmän mainonnan ja markkinoinnin maailmaan. Johanna ja Johannes kertovat miten Almalla ja Sanomalla suhtaudutaan mainonnan vastuullisuuteen ja brändin turvallisuuteen mainonnassa. Samalla selvitettiin miten nämä asiat näkyvät konkreettisesti yrityksen toiminnassa ja millaisia työkaluja heillä on käytössä mainonnan rajaamisessa erilaisissa ympäristöissä.

Kuuntele ajankohtainen jakso ja lataa IAB Finlandin mainonnan laatu työryhmän tekemä Brand Safety ja Brand Suitability -opas.

 

 

Kuuntele koko jakso tästä:

 

Kiinnostaako yhteistyö IAB Studion kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



13.01.2023

IAB Finland 2023 - Kattoteemana vastuullisuus

IAB:n vuoden 2023 painopistealueet tukevat niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien liiketoimintaa. Kattoteemana on digimainonnan vastuullisuus ja muut painopisteet ovat digitaalisen osaamisen ja ymmärryksen kasvattaminen, verkkokauppamarkkinointi sekä mainonnan kohdentaminen ja mittaaminen. IAB:n toiminnassa on tänä vuonna mukana ennätysmäärä jäseniä sekä Industry ja Premium -kumppaneita.

lue lisää

12.01.2023

IAB Studio: Datan merkitys digitalisoituvassa B2B markkinoinnissa

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin lisäksi Mira ja Patrick Nordic Morningilta. Mira Mäkiranta on pitkään työskennellyt datan parissa ja vetää muun muassa Nordic Morningin datatiimiä. Patrick Juselius puolestaan vetää Nordic Morningin asiakkuustiimiä ja ratkoo asiakkaiden haasteita yhdessä Miran kanssa.

lue lisää

20.12.2022

IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnin työpöydällä

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Miran kanssa Mirka Rikman Dagmarilta ja hän toimii siellä Senior Media Investment Strategina, Elina Lammintausta Nesteeltä, jossa hän toimii tittelillä Team Leader, Brand Performance Marketing ja kolmantena vieraana Jaakko Rautanen, joka toimii ChannelFactoryn maajohtajana Suomessa.

lue lisää

16.12.2022

IAB Studio: Missä mennään evästeiden kanssa - olemmeko me valmiina muutokseen?

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin kanssa Jan Ketonen Adformilta ja Sanna Myller LähiTapiolalta. Tässä jaksossa Pasi, Jan ja Sanna keskustelevat evästemuutoksesta vähän laajemmin. Mistä on tarkemmin kyse ja ennen kaikkea, miten se tulee vaikuttamaan markkinointiin.

lue lisää