IAB Jäsenesittely: Leadfamly ja Max Söderholm
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Leadfamly ja Max Söderholm
Max Söderholm, Country Manager |
Kerro Max hieman Leadfamlysta sekä myös itsestäsi?
Ledfamly on markkinoinnin pelillistämiseen keskittynyt yritys, joka tarjoaa SaaS-työkalun pelillistettyjen sisältöjen toteutukseen sekä palvelun, joka mahdollistaa markkinoinnin tehostamisen pelimekaaniikoita hyödyntämällä.
Itseäni kutsun digimarkkinoinnin dinosauruksesi. Aloitin “uusmedia-alalla” viime vuosituhannen puolella ja olen tehnyt digimarkkinointia mediamyynnin, mainostoimiston, mainostajan ja mediatoimiston edustajana. Markkinointiteknologia on siis nyt jo viides näkökulma aiheeseen. Vapaa-ajalla minut löytää patikoimasta ulkoilualueilla ja kansallispuistoissa.
Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?
Verkostoituminen muiden alan ammattilaisten kanssa, uuden oppiminen ja kiinnostavat keskustelut ovat varmasti tärkeimpiä motiiveja yhteistyölle.
Mitä aiot tuoda IAB-yhteisöön?
Tietoa, kokemusta, osaamista ja parhaita käytänteitä vahvasti kasvussa olevasta markkinoinnin pelillistämisestä. Teemana pelillistäminen on useimmille tuttu, mutta se mitä se tarkoittaa markkinoinnin kontekstissa ja miten sitä voi hyödyntää, on suurimmalle osalle vierasta. Haluamme siis varmistaa, että suomalaiset markkinoijat tunnistavat pelillistämisen mahdollisuudet ja osaavat hyödyntää pelimekaniikoita markkinointinsa tehostamiseen.
Mihin asioihin Leadfamly on keskittymässä vuonna 2022?
Menestyvä asiakas on erityisesti skaalautuvassa SaaS-liiketoiminnassa elinehto. Olemme jatkuvasti kehittäneet toimintamalliamme suuntaan, jossa varmistetaan, että asiakkaamme saavat palveluistamme mahdollisimman paljon arvoa. Vuonna 2022 tämän asian kehitys on erityisen huomiomme kohteena. Lisäksi kasvuyrityksenä uudella alueella jokainen kohtaaminen yksittäisten asiakkaiden kanssa sekä useissa tapahtumissa. joihin osallistumme sisältää aina pelillistämisen tekemistä tutuksi markkinoinnin ammattilaisille.
Loppukevennyksenä: miten rentoudut intensiivisen työviikon jälkeen?
Liike on lääke, joten kun viikot täyttyy palavereista ruudun äärellä, on viikonloppuna luonnossa liikkuminen tehokasta palautumista. Lisäksi tietenkin illanvietot ystäväpiirissä, joss keskustellaan kaikesta muusta paitsi työstä ovat loistavaa vastapainoa myyntityölle :-)
16.01.2025
IAB Jäsenesittely: Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen
lue lisää15.01.2025
IAB Finland 2025 - Painopisteet, jäsenedut ja kumppanit
IAB Finlandin vuosi 2025 on rakennettu jäsenten toiveiden pohjalle. Työryhmien, tapahtumien ja täysin uutena jäsenetuna aloittavien foorumeiden teemat pohjautuvat syksyllä 2024 tehtyyn jäsentutkimukseen. Yhteistyökumppanina IAB koetaan yhä kiinnostavampana, sillä yhteensä 19 digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin toimijaa on Industry Partnerina tai Premium Partnerina IAB Finlandin kanssa.
lue lisää08.01.2025
IAB Jäsenesittely: ePrice ja Jaakko Sipola
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa ePrice ja Jaakko Sipola
lue lisää07.01.2025
IAB Jäsenesittely: Integral Ad Science and Björn Österman
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Integral Ad Science and Björn Österman
lue lisää