Icon
IAB Jäsenesittely: Ocean Outdoor Finland, Jukka Leskinen Uutiset & blogi

IAB Jäsenesittely: Ocean Outdoor Finland, Jukka Leskinen

30.11.2021 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Ocean Outdoor Finland ja Jukka Leskinen.

Jukka Leskinen, Country Manager, OCEAN OUTDOOR FINLAND

Kerro hieman itsestäsi ja Ocean Outdoorista yrityksenä?

Ocean Outdoor Finland on Suomessa 100% digitaalinen toimija ja olemme keskittyneet erityisesti kauppakeskusten digitaaliseen ulkomainontaan. Tällä hetkellä toimimme valtakunnallisesti Helsingistä Rovaniemelle 15 eri kaupungissa 25 kauppakeskuksella tarjoten asiakkaille monta erilaista tapaa kohdata ostovoimainen yleisö. Olen itse toiminut markkinoinnin ja median parissa toistakymmentä vuotta, joista Sanomalla ehti kulua reilu kymmenen vuotta eri tehtävissä ja nyt viimeisen vuoden Ocean Outdoorin maajohtajana.

Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?

Odotan IAB yhteistyöltä ennen kaikkea puolueetonta kanssakäymistä digitaalisen ulkomainonnan parissa, missä pääsemme yhdessä jakamaan, oppimaan ja puolesta puhumaan mitä valovoimaisimman mediaryhmän parissa.
Entä mitä Ocean Outdoor aikoo tuoda IAB-yhteisöön?
Pyrimme tuomaan uusia näkökulmia ja oppeja digitaalisesta ulkomainonnasta, mitä olemme mahdollisesti huomanneet esimerkiksi Ruotsin tai Englannin markkinasta.

Minkälaiset digimarkkinoinnin ja -mainonnan aiheet/projektit ovat nyt Ocean Outdoorin työpöydällä?

Olemme juuri lanseeranneet ensimmäisenä Suomessa kolmiulotteista teknologiaa hyödyntävän DeepScreenin, joka tuo täysin uusia vaikuttamisen mahdollisuuksia DOOH kampanjoihin. Tämän lisäksi pyrimme tuomaan ohjelmallisen ostamisen mahdolliseksi koko pohjoismaisella Ocean tasolla. Tämä tuo monelle kansainväliselle brändille loistavan mahdollisuuden näkyä laajasti koko Skandimarkkinalla.

Syksy ja pimeys valtaa alaa - haluatko loppuun antaa parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Itselle varmaan paras tapaa palautumiseen syksyn pimetessä on pitää työkone kiinni mahdollisimman hyvin, sytyttää kynttilä ja avata hyvä vanhan maailman punaviini. Hektisen työn ohella on hyvä pitää jostain perinteikkäästä kiinni ja minulle se on Bordeaux tai Barolo :)

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

lue lisää

21.03.2023

MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

lue lisää

06.03.2023

Digitaalinen ulkomainonta 30 % kasvussa vuonna 2022

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2022 oli noin 46,5 miljoonaa euroa. Vuoteen 2021 verrattuna kasvua on hieman alle 30 % kun vastaavana aikana koko ulkomainonnan markkina kasvoi 21 %.

lue lisää

03.02.2023

Verkkomainonta 10 % kasvussa vuonna 2022

Mediamainontaan käytettiin vuonna 2022 yhteensä 1 328 miljoonaa euroa, mikä on 4,1% enemmän kuin edellisvuonna. Verkkomedia oli suurin mediaryhmä (53%) ja verkkomainonnan (+9,8 %) lisäksi kasvussa oli myös radiomainonta (+3,6 %), ulkomainonta (+20,7 %) sekä elokuvamainonta (+76,8 %).

lue lisää

13.01.2023

IAB Finland 2023 - Kattoteemana vastuullisuus

IAB:n vuoden 2023 painopistealueet tukevat niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien liiketoimintaa. Kattoteemana on digimainonnan vastuullisuus ja muut painopisteet ovat digitaalisen osaamisen ja ymmärryksen kasvattaminen, verkkokauppamarkkinointi sekä mainonnan kohdentaminen ja mittaaminen. IAB:n toiminnassa on tänä vuonna mukana ennätysmäärä jäseniä sekä Industry ja Premium -kumppaneita.

lue lisää