Icon
IAB Jäsenesittely: Kuuki ja Ulla Ristkari-Ryynänen Uutiset & blogi

IAB Jäsenesittely: Kuuki ja Ulla Ristkari-Ryynänen

22.05.2024 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Kuuki ja Ulla Ristkari-Ryynänen

 

              Ulla Ristkari-Ryynänen, CMO, Founding Partner

 

Kerro hieman Kuukista sekä myös itsestäsi?

Kuuki on vuonna 2017 perustettu markkinointi- ja teknologiatoimisto. Kuuki tarjoaa monipuoliset palvelut mainontaan ja markkinointiin, visuaalisiin toteutuksiin sekä ohjelmistokehitykseen. Kuukissa  työskentelee yli 30 alan ammattilaista kolmessa toimistossa, Helsingissä ja Lahdessa. Palvelemme pk-sektoria Suomessa ja ulkomailla.

Olen yksi markkinointi- ja teknologiatoimisto Kuukin perustajista, jossa toimin asiakkuus- ja markkinointijohtajana. Olen intohimoinen markkinoinnin ammattilainen, jossa yhdistyvät myyjän sydän ja laaja kokemus monimuotoisesta markkinoinnista. Minulla on lähes 20 vuoden kokemus markkinoinnista ja mainonnasta molemmin puolin pöytää tunnettujen suomalaisten ja kansainvälisten brändien parista. Suunnittelen ja toteutan myyvän markkinoinnin strategioita, jotka vahvistavat asiakkaidemme myyntiä sekä kasvattavat liiketoimintaa.

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Tiedon jakaminen, oppiminen ja verkostojen kasvattaminen.

Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?

Asiantuntemusta, innostavia keskusteluita ja ideoita, uusia ajatuksia sekä lämminhenkisiä kohtaamisia.

Mitkä ovat Kuukin tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?

Perustekemisen ja suunnitelmien vaaliminen kaikessa markkinointi- ja teknologiatyössä. Tekoälyn tutkiminen ja jalkauttaminen liiketoiminnan kasvua tukevaksi osaksi. Näin luodaan pohjaa menestykselle. 

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Jätä kone toimistolle (jos et jo niin tee) ja kokeile kolmen L:n taktiikkaa eli liikunta, luonto ja läheisten kanssa vietetty aika. Bonuksena, jos on mahdollista heittäytyä kokonaan offline niin tee se! :)

 

 

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
Digitaalinen audiomainonta vahvalla kasvu-uralla - kokonaismarkkina jo 9,3 mijoonaa euroa

IAB Finlandin digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman estimaatin mukaan digiaudiomainonnan määrä vuonna 2023 oli 9,3 miljoonaa euroa, joka tarkoittaa yli 30 % kasvua vuoteen 2022 verrattuna. Vuonna 2022 markkina-arvio oli 7,1 miljoonaa euroa. Digitaalinen audiomainonta, mukaan lukien podcastit ja muut digitaalisen audion alustat, on nousemassa yhä keskeisempään rooliin mainosmaailmaa. Suomessa kasvun myötä toimijoiden odotetaan investoivan yhä enemmän sektoriin tulevina vuosina.

lue lisää

10.06.2024

Digitaalinen audiomainonta vahvalla kasvu-uralla - kokonaismarkkina jo 9,3 mijoonaa euroa

IAB Finlandin digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman estimaatin mukaan digiaudiomainonnan määrä vuonna 2023 oli 9,3 miljoonaa euroa, joka tarkoittaa yli 30 % kasvua vuoteen 2022 verrattuna. Vuonna 2022 markkina-arvio oli 7,1 miljoonaa euroa. Digitaalinen audiomainonta, mukaan lukien podcastit ja muut digitaalisen audion alustat, on nousemassa yhä keskeisempään rooliin mainosmaailmaa. Suomessa kasvun myötä toimijoiden odotetaan investoivan yhä enemmän sektoriin tulevina vuosina.

lue lisää

23.05.2024

Verkkomainonta vuoden 2023 tasolla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 ensimmäisellä kvartaalilla oli noin 164 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä laski muutaman prosentin kymmenesosan. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta jatkaa kasvua, ollen Q1/2024 aikana 57 %.

lue lisää

16.05.2024

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä 7 % kasvussa vuonna 2023

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2023 oli 56,1 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua oli noin 7 %.

lue lisää

05.04.2024

Uuuh… dooh-mainonta jatkoi kasvukäyrällä myös 2023

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2023 oli noin 53,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua on reippaat 16 %, kun vastaavana aikana Kantarin raportoima koko ulkomainonnan markkina kasvoi 9 %. Kaiken mediamainonnan määrä Suomessa laski vuonna 2023 2,4 %.

lue lisää