
Tallenne: Oikotie Asunnot X IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?
Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämän webinaarin tallenteeseen. Tapahtumassa pureuduttiin digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.
Tapahtumassa jaettiin konkreettisia vinkkejä kuluttajien tavoittamiseen muuttuvassa markkinassa, opimme onnistuneen mainonnan saloja asuntoportaaleissa ja kuulimme paneelissa asiantuntijoiden näkemyksiä markkinoinnin merkityksestä asumisen toimialalla.
Tämä tapahtumatallenne on suunnattu erityisesti kaikille asumisen toimialalla markkinointia tekeville. Tervetuloa inspiroitumaan!
Ohjelma:
Vinkit kuluttajien tavoittamiseen tulevaisuudessa - Pasi Raassina | IAB Finland
Miten tavoitat kuluttajat jatkossa muuttuvassa mediamarkkinassa hyödyntäen oikeaa kontekstia ja dataa? Miten konteksti ja oikea hetki vaikuttaa mainonnan vaikuttavuuteen ja parempaan vastaanotettavuuteen?
Onnistuneen mainonnan avaimet asuntoportaalissa - Otto Lindh & Janne Raitasola | Oikotie Asunnot (lataa prese)
Oikotien ammattilaiset käyvät läpi käytännön esimerkkien kautta miten mainontaa kannattaa Oikotien sivuilla tehdä ja miten tavoitat juuri sinulle oikean kohderyhmän. Esimerkkejä löytyy eri näkökulmista ja tavoitteista asumisen toimialalla.
Keskustelu: Markkinoinnin merkitys asumisen toimialalla - Pasi Raassina | IAB Finland kanssa keskustelemassa vuokrapuolelta Laura Laamanen | SATO, välittäjäpuolelta Matias Suhonen | RE/MAX ja rakennuttajan puolelta Hanne Miettinen | EKE
Q&A
18.06.2025
Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025
Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa.
lue lisää03.06.2025
Tallenne: IAB Industry Insider - Programmatic DOOH in Finland and the Nordics
Welcome to the recording of the Industry Insider webinar, hosted by IAB Finland and JCDecaux Finland. This session dives into the latest trends and future outlook of programmatic Digital Out of Home (DOOH) advertising across the Nordic markets.
lue lisää30.05.2025
Tallenne: Näkökulmia digimarkkinoinnin vastuullisuuteen
Markkinoinnin vastuullisuuteen kiinnitetään entistä enemmän huomiota, kun markkinoinnin ammattilaiset etsivät kestävämpiä ratkaisuja markkinoida. Vastuullisen digimarkkinoinnin mittaaminen yleistyy ja vastuullisesti viestiminen eri kanavissa korostuu.
lue lisää16.05.2025
Tallenne: Mitä kuuluu Retail media?
Retail media on noussut nopeasti yhdeksi markkinoinnin kiinnostavimmista ja dynaamisimmin kehittyvistä osa-alueista. Kun katseet ovat kääntyneet siihen, miten ostopäätökset syntyvät, markkinointiviestin ajoituksella, kontekstilla ja kohdentamisella on ollut suurempi merkitys kuin koskaan. Retail median voima on piillyt juuri sen kyvyssä yhdistää data, konteksti ja kuluttajan hetki.
lue lisää