Icon
Tallenne: Master Your GDPR - Evästemyrsky 2.0 Tallenteet

Tallenne: Master Your GDPR - Evästemyrsky 2.0

16.02.2023

Tietosuoja puhututtaa vuodesta toiseen. Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

Tervetuloa mukaan tallenteen pariin! Lupaamme, että saat tallenteesta paljon käytännön neuvoja ja oppeja säädösten noudattamiseksi nykyisen ja tulevan digiliiketoiminnan tueksi.

Traficomin puheenvuoro on poistettu tallenteesta heidän pyynnöstään.

Ohjelma

Tervetuloa (Anna Paimela / Iconics ja Pasi Raassina / IAB Finland)

TCF-update (Ninon Vagner / IAB Europe) (lataa prese)

Ajankohtaiskatsaus mainontaa koskevista lainsäädäntöhankkeista (Else Leppänen / Eversheds Sutherland) (lataa prese)

Google Analyticsin käyttö Privacy Shieldin varjossa (Petri Mertanen / Mertanen Analytics) (lataa prese)

Kysyin ja sain luvan. Mitä seuraavaksi? - Evästelupa kannattaa huomioida osana laajempaa identiteetin hallintaa ja se on perusta digitaaliselle asiakaskokemukselle (Jouni Mannerhovi / Gravito) (lataa prese)

Loppusanat (Anna Paimela/Iconics ja Pasi Raassina/IAB Finland)

 

15.10.2025

Tallenne: IAB x TEADS - Industry Insider: Navigating the Fragmented CTV Landscape

Tapahtumassa Bastian Sarott, STA & CTV Business Lead at Teads, avaa CTV:n nykytilaa Suomen markkinassa ja jakaa konkreettisia vinkkejä siitä, miten brändit voivat hyödyntää sen koko potentiaalin.

lue lisää

02.10.2025

Tallenne: Attention, please! - Huomio mainonnan vaikuttavuuden mittarina

Huomio on mainonnan perusta – ilman sitä ei synny vaikuttavuutta. IAB Finlandin Attention, please! -webinaarissa asiantuntijat avaavat, miksi huomio on noussut markkinoinnin keskeiseksi mittariksi ja miten sitä voidaan mitata, optimoida ja hyödyntää tehokkaammin.

lue lisää

12.09.2025

Tallenne: Digimainonnan mittaaminen – mitä ja miten?

IAB Finlandin asiantuntijaseminaarissa pureuduttiin digimarkkinoinnin mittaamisen ajankohtaisiin näkökulmiin ja käytännön esimerkkeihin. Tallenteella pääset seuraamaan alan asiantuntijoiden puheenvuoroja ja paneelikeskustelua siitä, miten mittaamisen työkalut, tavoitteet ja käytännöt kehittyivät digimarkkinoinnin murroksessa.

lue lisää

29.08.2025

Tallenne: IAB & NØRR3 & Tre Kronor Media - Dynaaminen markkinointi & AI: Automaatiolla kilpailuetua

Tässä webinaaritallenteessa kuulet, miten dynaaminen markkinointi, automaatio ja tekoäly mullistavat digitaalisen mainonnan. NØRR3 ja Tre Kronor Media esittelevät käytännön ratkaisuja, joilla markkinoinnin tehoa voidaan kasvattaa merkittävästi.

lue lisää