Icon
Tallenne: Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa Tallenteet

Tallenne: Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa

02.10.2024

 

Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä, ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Tässä webinaaritallenteessa kuullaan markkinoinnin huippuammattilaisia, jotka jakavat parhaita käytäntöjä, luovia esimerkkejä ja case-tarinoita maailman menestyneimmistä ulkomainoskampanjoista.

Tallenteessa käsitellään muun muassa seuraavia aiheita:

  • Annu Terho kertoo, miksi luova ulkomainonta on voittanut maailmalla ja mitä voimme oppia palkituista kampanjoista.
  • Jyrki Poutanen esittelee kansainvälisiä ulkomainoscaseja, kuten JCDecaux’n "This Way to Fame" -kampanjan, ja avaa luovia ratkaisuja kampanjoiden takana.
  • Mika Hyötyläinen tuo esiin innovatiivisia ulkomainonnan ratkaisuja ja niiden vaikutuksia yleisöön sekä tuloksiin.

Ohjelma:

  • Alkusanat: Pasi Raassina | IAB Finland & Mika Hyötyläinen | JCDecaux
  • Cannes-yhteenveto: Annu Terho | SEK (lataa prese)
  • Case-esimerkkejä maailmalta: Jyrki Poutanen | United Imaginations (lataa prese)
  • Innovatiivisia ulkomainosratkaisuja: Mika Hyötyläinen | JCDecaux (lataa prese)
  • Kysymyksiä ja vastauksia puhujilta

Tämä tallenne tarjoaa sinulle inspiraatiota ja ideoita omiin kampanjoihisi sekä avaimet nostaa brändisi seuraavalle tasolle ulkomainonnan luovuuden avulla.

Tapahtuma on järjestetty yhteistyössä JCDecaux:n kanssa.

 

23.04.2025

Tallenne: Mediakentän kasvavat kanavat

Uutta aikaa medialle, kirjaimellisesti. Suomalaisten mediankulutus oli kasvanut yli 2,5 tunnilla vuoden 2016 jälkeen, ja tästä ajasta peräti 40 minuuttia kohdistui uusiin medioihin. Kyse ei ollut pelkästä siirtymästä, vaan laajennuksesta. Media kulki mukana lenkillä, siivouksessa ja työmatkoilla. Kuluttajien arjen rytmit, kosketuspisteet ja keskittymisen hetket olivat muuttuneet, ja tapahtumassa pohdittiin, oliko strategiat muutettu niiden mukana.

lue lisää

16.04.2025

Tallenne: IAB x REBL Industry Insider: Retail media – Hypestä hyötyihin

Retail media on yksi nopeimmin kasvaneista markkinoinnin alueista, mutta mitä se on tarkoittanut Suomessa tähän mennessä – ja miltä vuosi 2030 näyttää? Webinaarissa käsittelimme tämän hetken suurimpia mahdollisuuksia ja haasteita sekä kuulimme asiantuntijoiden näkemyksiä ja käytännön case-esimerkin Retail median hyödyntämisestä

lue lisää

11.04.2025

Tallenne: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!

Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti, ja brändit etsivät jatkuvasti uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukelsimme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Alan johtavat asiantuntijat jakoivat käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.

lue lisää

04.04.2025

Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC

IAB:n ja Alephin järjestämässä koulutuksessa syvennyttiin Snapchatin käyttöön Suomessa ja erityisesti AR-linssien tarjoamiin mahdollisuuksiin mainonnassa. Osallistujat saivat käytännön vinkkejä linssien suunnitteluun, esimerkkejä eri kampanjatavoitteisiin sopivista toteutuksista sekä katsauksen siihen, miten AR-mainontaa on hyödynnetty menestyksekkäästi osana laajempia markkinointikokonaisuuksia.

lue lisää