Icon
Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC Tallenteet

Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

04.09.2024

Tervetuloa seuraamaan IAB Finlandin ja Alephin yhteistä koulutustallennetta. Koulutuksessa käsiteltiin käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta.

Koulutuksen alussa avattiin, mikä Snapchat on, ketkä sitä Suomessa käyttävät ja millaisia mahdollisuuksia Snapchat tarjosi mainostajille käyttäjien tavoittamiseen huomiota herättävästi.

Tämän jälkeen osallistujat perehdytettiin mainonnanhallinnantyökalun (Ads Managerin) käyttöön.

Koulutuksessa jaettiin vinkkejä ja käytännön tietoa Snapchatissa mainostamisesta. Webinaarissa käsiteltiin Snapchat-kampanjan perustamista sekä lisätyn todellisuuden linssin tekemistä. Lisäksi käytiin läpi case-esimerkkejä, joissa Snapchat-mainontaa oli hyödynnetty menestyksekkäästi.

Tallenteen kautta saat käytännön oppeja Snapchatin ja mainosten hallinnan (Ads Managerin) käytöstä. Opit, miten brändikampanja perustettiin ja kuinka lisätyn todellisuuden (AR) linssiä hyödynnettiin mainonnassa. 

Ohjelma

  • Snapchatin tilanne Suomessa ja mainonnan mahdollisuudet 
  • Brändikampanjan luomisen ABC
  • Näin rakennat itse AR -linssin
  • Q&A

Lataa Alephin presentaatio TÄSTÄ

15.10.2025

Tallenne: IAB x TEADS - Industry Insider: Navigating the Fragmented CTV Landscape

Tapahtumassa Bastian Sarott, STA & CTV Business Lead at Teads, avaa CTV:n nykytilaa Suomen markkinassa ja jakaa konkreettisia vinkkejä siitä, miten brändit voivat hyödyntää sen koko potentiaalin.

lue lisää

02.10.2025

Tallenne: Attention, please! - Huomio mainonnan vaikuttavuuden mittarina

Huomio on mainonnan perusta – ilman sitä ei synny vaikuttavuutta. IAB Finlandin Attention, please! -webinaarissa asiantuntijat avaavat, miksi huomio on noussut markkinoinnin keskeiseksi mittariksi ja miten sitä voidaan mitata, optimoida ja hyödyntää tehokkaammin.

lue lisää

12.09.2025

Tallenne: Digimainonnan mittaaminen – mitä ja miten?

IAB Finlandin asiantuntijaseminaarissa pureuduttiin digimarkkinoinnin mittaamisen ajankohtaisiin näkökulmiin ja käytännön esimerkkeihin. Tallenteella pääset seuraamaan alan asiantuntijoiden puheenvuoroja ja paneelikeskustelua siitä, miten mittaamisen työkalut, tavoitteet ja käytännöt kehittyivät digimarkkinoinnin murroksessa.

lue lisää

29.08.2025

Tallenne: IAB & NØRR3 & Tre Kronor Media - Dynaaminen markkinointi & AI: Automaatiolla kilpailuetua

Tässä webinaaritallenteessa kuulet, miten dynaaminen markkinointi, automaatio ja tekoäly mullistavat digitaalisen mainonnan. NØRR3 ja Tre Kronor Media esittelevät käytännön ratkaisuja, joilla markkinoinnin tehoa voidaan kasvattaa merkittävästi.

lue lisää