Tilaa uutiskirje ja voita seminaarilippu
Tervetuloa digimarkkinoinnin huipulle!
IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!
Voita IAB-seminaarilippu, arvo 100 eur
Tilaamalla uutiskirjeen tammikuun 2019 aikana voit osallistua arvontaan, jossa kolme onnekasta voittaa lipun (arvo noin 100 eur) valitsemaansa maksulliseen IAB-seminaariin vuoden 2019 aikana. Seminaarit ovat alan ammattilaisten arvostamia ja myydään usein nopeasti loppuun. Tutustu monipuolisiin maksullisiin ja maksuttomiin tapahtumiimme ja merkitse jo nyt kiinnostavat kohtaamiset kalenteriisi! Muista, että tapahtumakalenteri päivittyy säännöllisesti, joten siellä kannattaa vierailla useamminkin – myös uutiskirjeemme tiedottaa tapahtumista.
Tilaa siis uutiskirjeemme heti jotta tiedät, mitä digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan huipulla tapahtuu!
P.S. Muista myös IAB Finlandin Suomessa suoritettavat digitaalisen myynnin ja markkinoinnin sertifikaatit sekä IDM-tutkinnot, jotka tekevät sinusta entistä asiantuntevamman ammattilaisen!
12.12.2025
IAB Finlandin syyskokous: uudet hallituksen jäsenet vahvistavat yhdistyksen asemaa digimainonnan ekosysteemin edelläkävijänä
IAB Finlandille valittiin uusi hallitus, samalla vahvistettiin ensi vuoden painopisteet.
lue lisää11.12.2025
Digitaalisten ulkomainospintojen kartta
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmä on koonnut kattavan kartan, joka kokoaa yhteen työryhmään kuuluvien yritysten kaikki digitaaliset ulkomainospinnat. Kartan avulla voit selata, rajata ja hakea mainospintoja toimijoiden, kaupunkien sekä ulkomainospintojen ominaisuuksien mukaan.
lue lisää10.12.2025
Pelimainonnan nykytila ja trendit Suomessa 2025 -kysely
Haluamme kartoittaa, missä pelimainonta Suomessa tällä hetkellä menee ja mitä trendejä on nousemassa. Pelimainonta kattaa sekä mobiilipelien mainospaikat, pelien sisäiset mainosratkaisut että e-urheilun.
lue lisää04.12.2025
Tekoäly sosiaalisen median markkinoinnissa: Milloin ja miten sen käyttö pitäisi merkitä?
Tekoälystä on tullut markkinoijan oikea ja vasen käsi nopeammin kuin kukaan on osannut ennustaa. Se toimii usein huomaamattomasti taustalla ja auttaa optimoimaan sosiaalisen median kampanjoita. Mutta mitä tapahtuu, kun tekoäly ei ole enää vain apuväline, vaan näkyvä osa mainossisältöjä? Pitääkö tästä kertoa kuluttajille ja jos pitää, niin miten?
lue lisää


