
Koulutuksista vauhtia urakehitykseen, ilmoittaudu heti!
Kaipasit sitten osaamisesi päivittämistä tai uutta suuntaa urakehitykseesi, on IAB Finland ylivoimainen digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan kouluttajasi. Tarjoamme niin kansainvälisen tason IDM-tutkintoja ainoana Suomessa kuin kotimaan markkinaan räätälöityjä sertifiointiohjelmia. Voit myös inspiroitua ja kehittyä päivän mittaisissa tehokoulutuksissa tai nauttia kansainvälisistä esityksistä maksullisissa ja maksuttomissa seminaareissamme.
Vinkkejä sopivan koulutuksen arviointiin:
Haluat menestyä entistä parempana
• mediamyyjänä: tsekkaa digimediamyyjän sertifiointiohjelma ja natiivimainonnan myyjäkoulutukset
• kampanja- tai markkinointipäällikkönä: tutustu digimarkkinoijan sertifiointiohjelmaan ja IDM-tutkintoihin
• digitaalisen markkinoinnin tekijänä, joka tähtää päällikkötason tehtäviin: vahvista näkemyksiäsi ja digitaalisen markkinoinnin johtamisen työkaluja IDM-tutkinnolla
Ole #muutoksentekijä ja tutustu kiinnostavaan syksyn koulutustarjontaamme ottamalla #digihaltuun
Tervetuloa menestymään!
IAB FINLAND
05.06.2025
Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?
Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?
lue lisää04.06.2025
Verkkomainonta kasvussa Q1/2025
Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 ensimmäisellä kvartaalilla oli noin 169 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi noin kolme prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta jatkaa hidasta kasvua, ollen Q1/2025 aikana 59 %.
lue lisää20.05.2025
Vastuullisuus markkinoinnissa – välttämättömyys vai kilpailuetu?
Viime vuosina vastuullisuus on noussut yhdeksi kuumimmista puheenaiheista yritysmaailmassa – eikä syyttä! Se ei ole enää vain trendisana, vaan strateginen valinta, joka vaikuttaa niin brändiin, asiakassuhteisiin kuin yrityksen pitkän aikavälin menestykseen. Mutta mitä vastuullisuus markkinoinnissa oikeastaan sisältää?
lue lisää24.04.2025
IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus
Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää