IAB < 3 Slush
Slush kokoaa Helsingin Messukeskukseen 18.–19.11. tuhansittain kasvuyrityksiä, sijoittajia ja liike-elämän vaikuttajia. Start-upien lisäksi tapahtumassa tutustutaan menestystarinoihin meiltä ja muualta.
IAB Finland tarjoaa jäsenilleen 20 prosentin alennuksen Slush-lipuista! Company pass (norm. 295 tai 395 euroa) on tarkoitettu startupeille ja conference pass (norm. 395 euroa) suuremmille yrityksille ja muille kävijöille.
IAB:n startup-jäsenet voivat rekisteröityä normaalisti Slushin sivuilla täällä. Rekisteröintilomakkeen täytön jälkeen saat vahvistusviestin, että rekisteröinti on saapunut. Tämän jälkeen Slushin järjestäjät hyväksyvät rekisteröintisi ja lähettävät vahvistusviestin, joka sisältää tietoa tapahtumasta sekä linkit lippujen ostoon. Lipun oston yhteydessä saat alennuksen syöttämällä koodin IABXSLUSH14.
Muut jäsenet voivat ostaa normaalin seminaaripassin täältä. Alennuksen saat syöttämällä koodin IABXSLUSH14.
Nähdään Slushissa!
03.10.2024
Markkinapulssi ennakoi digimainonnan määrän kasvavan loppuvuoden aikana
IAB Finlandin uusi kvartaaleittain tehtävä digimarkkinapulssi kertoo Suomen digimarkkinan suhtautuvan lähitulevaisuuteen posititivisesti. Asteikolla 0 - 100 raportoitava yleisindeksi päätyi lukemaan 63, joka tarkoittaa selvästi positiivista tulosta. Suomen digimarkkinan kasvun odotetaan nopeutuvan vuoden kolmannen kvartaalin aikana. Tutkimus tehtiin elokuussa 2024 ensimmäistä kertaa ja se keräsi 174 vastaajaa tasaisesti niin julkaisijoiden, toimistojen ja mainostajien parissa. Pulssikyselyn seuraava tiedonkeruu alkaa marraskuussa.
lue lisää27.08.2024
REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs
IAB Finland hakee joukkoihinsa uutta henkilöä, lue roolin kuvaus täältä.
lue lisää18.06.2024
Digimainonnan määrä Euroopassa +11% kasvussa 2023
IAB Europe julkaisi 12.6.2024 AdEx-yhteenvetoraportin digitaalisen mediamainonnan määrästä Euroopassa vuonna 2023. 63 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista ja digimainonnan määrä kasvoi 11,1 % vuoteen 2022 verrattuna. Digimainonnan kokonaisvolyymi Euroopassa oli vuonna 2023 lähes 97 miljardia euroa. AdEx-tutkimuksen tiedonkeruu tehtiin 29 Euroopan maassa.
lue lisää10.06.2024
Digitaalinen audiomainonta vahvalla kasvu-uralla - kokonaismarkkina jo 9,3 miljoonaa euroa
IAB Finlandin digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman estimaatin mukaan digiaudiomainonnan määrä vuonna 2023 oli 9,3 miljoonaa euroa, joka tarkoittaa yli 30 % kasvua vuoteen 2022 verrattuna. Vuonna 2022 markkina-arvio oli 7,1 miljoonaa euroa. Digitaalinen audiomainonta, mukaan lukien podcastit ja muut digitaalisen audion alustat, on nousemassa yhä keskeisempään rooliin mainosmaailmaa. Suomessa kasvun myötä toimijoiden odotetaan investoivan yhä enemmän sektoriin tulevina vuosina.
lue lisää