Icon
REKRY: Markkinointisuunnittelija IAB Finlandille Uutiset & blogi

REKRY: Markkinointisuunnittelija IAB Finlandille

28.06.2021

MIKÄ IHMEEN IAB?

IAB Finland on yhteisö, jossa laajassa jäsenkunnassa kohtaa digialan medioiden, mainostajien, toimistojen sekä teknologiayritysten ammattilaisnäkemys. Yhteisön tavoitteena on edistää maamme digitaalisen kilpailukyvyn kehittymistä laajasti ja monipuolisesti. Missionsa mukaisesti IAB Finland on innostuneiden ja uteliaiden ammattilaisten yhteisö, jonka toiminnan tarkoitus on kiihdyttää jäsenyritysten liiketoiminnan kasvua digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin avulla. IAB Finland on yhdessä yli kahdenkymmenen muun Euroopan maan kanssa osa IAB Europea. Lue lisää IAB Finlandista

TYÖNKUVA

Markkinointisuunnittelijana sinulla on laaja ja tärkeä rooli IAB Finlandin operatiivisessa työssä.
Työnkuvaan kuuluu:

  • sisällöntuotantoa kaikkiin kanaviin (esim. some, iab.fi, uutiskirjeet, tiedotteet)
  • markkinoinnin operatiivisia tehtäviä
  • maksetun mainonnan ostamista
  • visuaalista sisällöntuotantoa (esim. Photoshop, InDesign)
  • markkinoinnin kehittämistä yhdessä muun IAB-tiimin kanssa

MITÄ ODOTAMME SINULTA

  • Tärkeintä on hakijan asenne sekä kiinnostus toimialaa kohtaan.
  • Arvostamme erityisesti oma-aloitteisuutta, joustavuutta, yrittäjähenkisyyttä ja aikaansaavuutta.
  • Odotamme vähintään muutaman vuoden kokemusta sisällöntuotannosta
  • On eduksi, jos sinulla on jo valmiiksi kokemusta markkinoinnin automaatiotyökaluista ja/tai digimainonnan ostamisesta.

MITÄ TARJOAMME SINULLE

  • IAB Finland tarjoaa näköalapaikan nopeasti kehittyvän digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ytimessä, työssäsi pysyt ajantasalla digimarkkinoinnin uusimmista käänteistä
  • Saat tehdä vakituisessa työsuhteessa näkyvää työtä ja verkostoitua IAB:n jäsenyritysten rautaisten ammattilaisten kanssa.
  • Jatkuvasti muuttuva digitaalinen kenttä tarjoaa yhdessä IAB:n kansainvälisen verkoston kanssa erinomaiset mahdollisuudet oman ammattitaidon jatkuvaan kehittämiseen.
  • Nopeatempoinen ja rento työilmapiiri sekä omasta mielestään huumorintajuiset työkaverit!
  • IAB:n modernit toimistotilat sijaitsevat Helsingin keskustassa (Bulevardi 21), mutta voit tietenkin työskennellä joustavasti myös etänä.

KIINNOSTUITKO

Lähetä hakemuksesi, CV ja palkkatoiveesi osoitteeseen toimisto@iab.fi 9.8.2021mennessä. Voit lähettää myös työnäytteitä tai portfolion halutessasi. Lisätietoja työtehtävästä saat toimistoaikoina 5.7.–16.7. Mira Vaurulalta (mira.vaurula@iab.fi, +358 40 168 0385) sekä 2.8.–8.8. Pasi Raassinalta (pasi.raassina@iab.fi, +358 40 575 3726). Aloitamme hakemusten käsittelyn hakuajan jälkeen.

IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä 27 Euroopan maan muodostamaan IAB Europe -yhteisöä.

Tutustu IAB Finlandiin myös LinkedInissä, Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa!
www.iab.fi
www.iabeurope.eu

Artikkeli Kvartaalitiedotteet Uutiset
Verkkomainonta maltillisessa kasvussa vuoden toisella kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 toisella kvartaalilla oli noin 179 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi +1,4 prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta oli Q2/2025 aikana +56 %.

lue lisää

23.09.2025

Verkkomainonta maltillisessa kasvussa vuoden toisella kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 toisella kvartaalilla oli noin 179 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi +1,4 prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta oli Q2/2025 aikana +56 %.

lue lisää

23.09.2025

Attention ja vastuullisuus – digimainonnan uusi voimapari

Digimainonnassa puhutaan yhä enemmän attentionista – siitä, että henkilö todennettavasti katsoo tai kuulee mainosta, jolle on altistunut. Samalla vastuullisuus on noussut keskeiseksi teemaksi, ei vain yritysten arvoissa vaan myös konkreettisissa mediavalinnoissa ja tuotantotavoissa. Kun suunnittelet kampanjaa, attentionin ja vastuullisuuden yhdistäminen ei ole vain mahdollista – se on luonnollinen osa modernia, eettistä ja tehokasta mainontaa.

lue lisää

13.08.2025

Nimitysuutinen: IAB Finlandin uusi vetäjä kasvoi digimarkkinoinnin osaajaksi nuorten mukana

Anni Lintula aloitti 1. elokuuta IAB Finlandin toiminnanjohtajana. Aiemmin hän on toiminut muun muassa A-lehtien B2B-liiketoiminnan johtajana, yritysasiakkuuksien luovana johtajana ja nuorten medioiden liiketoiminnan johtajana. Lintulalla on myös taustaa palkittujen digimainonnan konseptien kehittäjänä. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri Helsingin yliopistosta.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää