Icon
Konversi0-0ptimistit: Attention - vaikuttavaa digimarkkinointia osa 1 Podcast

Konversi0-0ptimistit: Attention - vaikuttavaa digimarkkinointia osa 1

29.05.2024

Jakso on toteutettu kaupallisessa yhteistyössä dentsun kanssa

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Dina Abdel-Hamid ja Juha Halmesvaara dentsulta. Kaksoisjakson ensimmäisessä osassa vieraiden kanssa puhutaan attentionista:

  • Mitä se on?
  • Miksi se on tärkeää?
  • Miten attention muuttaa markkinointia?

Attention, mikä se on?

Attention viittaa kuluttajan huomion herättämiseen ja ylläpitämiseen digitaalisessa ympäristössä. Huomion kiinnittäminen voi tapahtua useilla eri tavoilla, kuten visuaalisesti houkuttelevilla mainoksilla, kiinnostavilla sisällöillä, persoonoiduilla viesteillä tai interaktiivisilla elementeillä. Tärkeää on myös oikea ajoitus ja konteksti, jotta viesti resonoi kuluttajan tarpeiden ja toiveiden kanssa. Huomion saaminen ja sen säilyttäminen vaativat jatkuvaa optimointia ja ymmärrystä kohdeyleisön käyttäytymisestä ja mieltymyksistä. Attentionin vaikutusta voidaan mitata silmänliikentutkimuksen kautta. 

Kuuntele jaksot ja saat vastauksia moniin attentionkysymyksiin.

Kasoisjakson toinen osa TÄSSÄ

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

 

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 


 

podcastdigimarkkinointiKonversiO-OptimistitIAB Studiopodcastingdigiaudiovodcastvastuullisuusluovuusretail mediamarkkinointiteknologiaJCDecauxluovuusekstraverkkokauppaDOOH

12.05.2020

Jakso 1: KonversiO-Optimistit hakee vastauksia markkinoinnin osaamiseen ja rekrytointiin

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Dina Abdel-Hamid ja Juha Halmesvaara dentsulta.

lue lisää

19.05.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 2: Puhutaan yrityksen arvokkaimmasta pääomasta, asiakasdatasta

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Dina Abdel-Hamid ja Juha Halmesvaara dentsulta.

lue lisää

26.05.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 3: Miltä näyttää B2B-markkinoinnin maailma?

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Dina Abdel-Hamid ja Juha Halmesvaara dentsulta.

lue lisää

02.06.2020

KonversiO-Optimistit, jakso 4: Tällä kertaa sukelletaan bisneksen ytimeen eli verkkokauppaan

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Dina Abdel-Hamid ja Juha Halmesvaara dentsulta.

lue lisää

30.05.2024

Konversi0-0ptimistit: Vastuullisuus digiulkomainonnassa - Q&A osa 2

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Anna Merentie JCDecaux:lta ja Johanna Ilmen SOK:lta. 

lue lisää

29.05.2024

Konversi0-0ptimistit: Vastuullisuus digiulkomainonnassa osa 1

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Anna Merentie JCDecaux:lta ja Johanna Ilmen SOK:lta. 

lue lisää

29.05.2024

Konversi0-0ptimistit: Attention - vaikuttavaa digimarkkinointia Q&A osa 2

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Dina Abdel-Hamid ja Juha Halmesvaara dentsulta.

lue lisää

29.05.2024

Konversi0-0ptimistit: Attention - vaikuttavaa digimarkkinointia osa 1

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Dina Abdel-Hamid ja Juha Halmesvaara dentsulta.

lue lisää