
IAB Studio: Mitä kuuluu digitaaliselle ulkomainonnalle?
Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.
Studiossa mukana:
Mira Karvonen Dagmarilta, Nea Barman MEKS:lta ja Emma Syyrakki Media Metrics Finlandilta
Juontajana tuttuun tapaan IAB:n Pasi Raassina.
Jakson aikana keskustellaan mm.:
- Miksi digiulkomainonta kasvaa, vaikka mediamarkkina junnaa paikallaan?
- Miten suunnittelu ja ostaminen ovat kehittyneet?
- Mitä uutta löytyy päivitetystä Digitaalisen ulkomainonnan ostajan oppaasta?
- Miten mittaaminen ja vastuullisuus muokkaavat kenttää juuri nyt?
Entä miltä näyttää tulevaisuus?
Paneeli pääsee väittelymoodiin Pasi-isännän johdolla, kun käsittelyssä on kahdeksan erikoista (ja ehkä vähän hullua) väittämää ulkomainonnan tulevaisuudesta – unidatasta hajuihin ja tekoälyn suunnittelemista kampanjoista koirankohdennukseen.
Kuuntele jakso ja päivitä tietosi DOOH-markkinan tilasta – selkeästi, napakasti ja rennolla otteella.
Katso koko jakso tästä:
Kuuntele koko jakso tästä:
01.07.2022
IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus
Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.
lue lisää10.01.2023
Konversi0-0ptimistit: (D)OOH - digitaalisen ulkomainonnan loistavat mahdollisuudet 1/2
Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.
lue lisää10.01.2023
Konversi0-0ptimistit: (D)OOH - digitaalisen ulkomainonnan loistavat mahdollisuudet 2/2
Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.
lue lisää23.05.2025
IAB Studio: Mitä kuuluu digitaaliselle ulkomainonnalle?
Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.
lue lisää23.05.2025
IAB Studio: Mitä kuuluu digitaaliselle ulkomainonnalle?
Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.
lue lisää10.01.2023
Konversi0-0ptimistit: (D)OOH - digitaalisen ulkomainonnan loistavat mahdollisuudet 2/2
Tässä KonversiO-Optimistien jaksossa Pasilla on vieraana JCDeauxin Jenni Heinonen ja Sonja Sundberg. Jenni vastaa JCDecauxilla tuotetarjoamasta, hinnoittelusta ja vuosisopimuksista ja Sonja työskentelee myynnin puolella.
lue lisää10.01.2023
Konversi0-0ptimistit: (D)OOH - digitaalisen ulkomainonnan loistavat mahdollisuudet 1/2
Tässä KonversiO-Optimistien jaksossa Pasilla on vieraana JCDeauxin Jenni Heinonen ja Sonja Sundberg. Jenni vastaa JCDecauxilla tuotetarjoamasta, hinnoittelusta ja vuosisopimuksista ja Sonja työskentelee myynnin puolella.
lue lisää01.07.2022
IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus
IAB studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista digimarkkinasta ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin vieraana, puhumassa digitaalisen ulkomainonnan tulevaisuudesta Jesse Jussila Clear Channelilta, Jenni Heinonen JCDecauxilta ja Outi Pekkala dentsulta.
lue lisää