Icon
IAB Studio: Keksit. Keksit? Keksit! Podcast

IAB Studio: Keksit. Keksit? Keksit!

02.06.2022 | iab

Miten keksien eli evästeiden poistuminen vaikuttaa markkinointiin ja mainontaan? Ovatko mainostajat valmiita kolmannen osapuolen evästeiden poistumiseen. Oletko sinä valmis? IAB Finland järjestää aiheesta säännöllisesti tapahtumia ja herkulliset keksit olivatkin toukokuun seminaarin pääaiheena.

Tällä kertaa IAB Studiossa julkaistaan Dagmarin Katariina Uljas-Ahlin ja Adformin Jakob Bakin hedelmällinen keskustelu evästeiden poistumisen tuomista haasteista mainostajille eli How should advertisers act in post 3P cookie world? Haastattelu käytiin englanniksi ja se nauhoitettiin toukokuun Keksit. Keksit? Keksit! - Seminaarissa Finnkinossa.

Käy kuuntelemassa uusin jakso!

  

Kuuntele koko jakso tästä:

 

Kiinnostaako yhteistyö IAB Studion kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



14.06.2024

IAB Studio: Erotu joukosta pelimainonnalla

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studioon päästettiin pelimainonnan ammattilaisia: Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Patrik Hautala GroupM:ltä ja Stina Backman Telialta.

lue lisää

30.05.2024

Konversi0-0ptimistit: Vastuullisuus digiulkomainonnassa - Q&A osa 2

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Anna Merentie JCDecaux:lta ja Johanna Ilmen SOK:lta. 

lue lisää

29.05.2024

Konversi0-0ptimistit: Vastuullisuus digiulkomainonnassa osa 1

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Anna Merentie JCDecaux:lta ja Johanna Ilmen SOK:lta. 

lue lisää

29.05.2024

Konversi0-0ptimistit: Attention - vaikuttavaa digimarkkinointia Q&A osa 2

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Pasin kanssa studiossa on Dina Abdel-Hamid ja Juha Halmesvaara dentsulta.

lue lisää