
MIXX kumppanuudet myynnissä!
Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.
2023 mukana oli 7 palkintokategoriaa: Vuoden datateko, Paras vastuullinen markkinointiteko, Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus, Digikanavia parhaiten hyödyntänyt mainostaja, Paras digimyyntitiimi, Paras digisuunnittelutiimi sekä Vuoden digiammattilainen. Palkintogaala sekä tapahtuma oli alan sisällä toivottu ja keräsi paljon kiitoksia (NPS 56). Kaiken kukkuraksi 2023 tilaisuus oli loppuunmyyty. 2025 tilaisuudesta tehdään siis entistä suurempi sekä ehdottomasti vielä hienompi!
MIXX Platina -kumppani saa näkyvyyttä MIXX Awardsin ympäriltä runsaasti ja lisäksi kumppani voi valita asiantuntijanäkyvyyttä IAB:n muista kanavista.
Vaihtoehto A |
Vaihtoehto B |
MIXX näkyvyys:
Muu asiantuntijanäkyvyys IAB:n kanavissa:
Muu näkyvyys:
|
MIXX näkyvyys:
Muu asiantuntijanäkyvyys IAB:n kanavissa:
Muu näkyvyys:
|
Jos kumppanuus kiinnostaa ja haluat tarkempia lisätietoja, ole yhteydessä mira.vaurula@iab.fi
Tapahtumaan ja näkyvyyteen liittyvät tarkemmat yksityiskohdat sovitaan MIXXin pääkumppaneiden kanssa.
Tsekkaa 2023 MIXX Awardsin voittajat TÄÄLTÄ ja gaalafiilikset alta.
IABlogin Facebook kommentit

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.
lue lisää19.06.2025
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi
IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.
lue lisää16.06.2025
Euroopan digitaalinen mainonta huippukasvussa vuonna 2024
IAB Europen fasilitoima vuoden 2024 AdEx Benchmark -raportti tarjoaa kattavan kuvan Euroopan digitaalisen mainonnan kehityksestä – nyt jo 19. kertaa. Tänä vuonna mukana oli ennätykselliset 30 maata, joista uusimpana tulokkaana Portugal. Raportti osoittaa, että digitalisoituminen ja digitaalisen mainonnan vahva kasvu jatkuu. Digitaaliset mainosinvestoinnit Euroopassa kasvoivat 16% edellisvuoteen verrattuna ja saavuttivat huikean 118,9 miljardin euron tason. Kaiken kaikkiaan 67 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista vuonna 2024.
lue lisää16.06.2025
Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024
IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.
lue lisää05.06.2025
Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?
Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?
lue lisää