Icon
IAB Jäsenesittely: Neuwo ja Johannes Harju Markkinaluvut

IAB Jäsenesittely: Neuwo ja Johannes Harju

29.12.2021 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Neuwo ja Johannes Harju

Johannes Harju, Lead Architect, Neuwo

Kerro hieman itsestäsi ja Neuwosta yrityksenä?

Neuwo tarjoaa erinomaisen kokonaisratkaisun asiasanaluokitukseen, sisällön kategorisointiin sekä samankaltaisten artikkelien etsintään. Myynnin ja markkinoinnin tarpeet Neuwo hoitaa asiakaskohtaisen tai IAB:n mukaisen luokittelun sekä Brand Safety -vahdin avulla.

Itselläni on laaja kokemus IT-alalta, pääasiassa verkkokauppojen rakentamisesta. Viimeiset seitsemän suotta tekoälyn parissa ja erikoistuminen erityisesti luonnollisen kielen ymmärtämiseen.

Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?

Verkostoja sekä mahdollisuuksia osallistua tapaamisiin ja työryhmiin.

Mitä Neuwo aikoo tuoda IAB yhteisöön?

Näkemyksen siitä, miten tekoälyä voidaan hyödyntää digitaalisessa mainonnassa ja markkinoinnissa.

Minkälaiset digimarkkinoinnin ja -mainonnan aiheet/projektit ovat nyt Neuwon työpöydällä?

Erilaiset NLP-mallien hyödyntäminen kontekstuaalisessa markkinoinnissa, esimerkiksi ennustamaan nopeasti nousevia asioita ja ilmiöitä meillä just nyt.

Syksy ja pimeys valtaa alaa - haluatko loppuun antaa parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Ehdottomasti uuden Bondin katsominen leffateatterissa, nyt kun sinne taas pääsee 😊

06.02.2024

Mediamainonnan määrä päättyi -2,4 % laskuun vuonna 2023

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 336 miljoonaa euroa vuonna 2023 ja mainonnan määrä laski -2,4 % edellisvuoteen verrattuna.

lue lisää

22.09.2023

Digitaalisen audiomainonnan markkina kasvaa Suomessa: Estimaatti näyttää jopa 27% kasvua

IAB Finland on jälleen kerran estimoinut digitaalisen audiomainonnan markkinaa Suomessa. Vuonna 2022 digiaudion kokonaismarkkinan arvo on noin 7,1 miljoonaa euroa, mikä merkitsee 27% kasvua verrattuna vuoteen 2021. Digitaalisen audion markkina-arvio vuonna 2021 oli oli 5,6 miljoonaa euroa.

lue lisää

31.08.2023

Verkkomainonta koki pienen laskun vuoden 2023 toisella kvartaalilla

Suomen verkkomainonnan määrä saavutti lähes 174 miljoonaa euroa vuoden 2023 toisella kvartaalilla, mikä on noin puolen prosentin lasku edellisvuoteen verrattuna. Digitaalinen mainonta edustaa kuitenkin edelleen 54 % koko maan mediamainonnasta, osoittaen digimainonnan keskeisen roolin mainosmarkkinoilla.

lue lisää

23.05.2023

Verkkomainonta maltillisessa kasvussa

Verkkomainonnan määrä vuoden 2023 ensimmäisellä kvartaalilla oli lähes 168 miljoonaa euroa. Vuoden 2022 ensimmäiseen kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä kasvoi lähes 3 % ja kaikesta Suomen mediamainonnasta digitaalista on jo 55 %.

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!