Icon
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Kuka saa olla luova? Uutiset & blogi

KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Kuka saa olla luova?

18.10.2021

Jussi Hakanen, Katariina Harteela ja Mikko Hakkarainen

Uusi neliosainen Luovuuden minisarja!

Konversio-optimisteissa julkaistaan uusi luovuuden minisarja, jonka on suunnitellut ja tuottanut IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä. Neliosaisessa teemasarjassa syvennytään luovuuteen eri näkökulmista mielenkiintoisten vieraiden seurassa.

Ensimmäisen jakson “Kuka saa olla luova” ottaa haltuun IAB:n sisältömarkkinoinnin työryhmästä Isobarin Jussi Hakanen ja kutsuu vieraakseen Katariina Harteelan Reaktor Creativelta ja Mikko Hakkaraisen Milttonilta. Jaksossa keskustellaan siitä kuka saa olla luova ihan ihmisenä, mutta myös yrityksenä tai toimistona.

Jaksossa keskustellaan aiheista kuten,

  • Millaiset ominaisuudet yhdistävät luovaa työtä tekeviä?
  • Kuka on ja saa olla luova yritys/toimisto?
  • Miten luova suunnittelija pääsee eroon jumista?
  • Millaisia luovuusbootcampia nämä luovuuden personal trainerit suosittelevat?

Kuuntele teemajakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen.

Luovuusekstran kaikki jaksot on suunniteltu ja toteutettu yhdessä IAB:n sisältömarkkinoinnin työryhmän kanssa. Näissä teemajaksoissa syvennymme luovuuteen eri näkökulmista.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



BLOGI
IAB selvitti digitaalisen audiomainonnan määrän Suomessa

IAB Finlandin Digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudion kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2021 oli noin 5,6 miljoonaa euroa. Arvio digiaudion kokonaismarkkinasta tehtiin nyt ensimmäistä kertaa. IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.

lue lisää

31.08.2022

IAB selvitti digitaalisen audiomainonnan määrän Suomessa

IAB Finlandin Digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudion kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2021 oli noin 5,6 miljoonaa euroa. Arvio digiaudion kokonaismarkkinasta tehtiin nyt ensimmäistä kertaa. IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.

lue lisää

14.06.2022

Suomessa 36 miljoonaa DOOH-euroa vuonna 2021

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.

lue lisää

07.06.2022

Interact 2022 terveisinä mm. ympäristövastuu ja kuluttajan käyttäytymisen muutokset

IAB Europen lippulaivatapahtumassa julkaistiin Euroopan digimarkkinan luvut sekä käsiteltiin ajankohtaisia aiheita

lue lisää

27.04.2022

55 % mediamainonnasta digitaalista vuoden ensimmäisellä kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2022 ensimmäisellä kvartaalilla oli 161,8 milj. euroa ja reilusti yli puolet (55 %) mediamainonnasta oli digitaalista. Vuoden 2021 ensimmäiseen kvartaaliin verrattuna kaikki suurimmat digimainonnan momentit olivat yli 10 % kasvussa.

lue lisää