Icon
Sisältömarkkinointi osa 1: Natiivimainonta IABlogi

Sisältömarkkinointi osa 1: Natiivimainonta

20.03.2014 | Marko Siltala

Tuomas Avonius kirjoitti mielenkiintoisen natiivimainontaa käsittelevän artikkelin IABlogin vierailussa Fonecta Enterprise Solutionsin Akatemiassa. Samalla se on avaus sisältömarkkinointia käsittelevälle artikkelisarjan IABlogissa.

Artikkelissaan Avonius puhuu vuokratusta mediasta, esittelee buzzfeed.comia sekä toteaa natiivimainonnan olevan ”pääosin digitaalisilla julkaisualustoilla olevaa sisältöä, johon löyhästi tai suoraan liittyy jonkun kolmannen tahon kaupallinen intressi”.

Lue artikkeli täältä.

23.04.2024

IAB Studio: Retail Media - Suomi vs. Eurooppa 1/2

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Miran vieraana on retail media työryhmän puheenjohtajat, Sami Hiirsalmi SOK Smart Marketingilta ja Mari Riipinen Dagmarilta

lue lisää

23.04.2024

IAB Studio: Retail Median mahdollisuudet ja tulevaisuuden näkymät 2/2

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Miran vieraana on retail media työryhmän puheenjohtajat, Sami Hiirsalmi SOK Smart Marketingilta ja Mari Riipinen Dagmarilta

lue lisää

08.04.2024

IAB Jäsenesittely: Superlines ja Jere Meriluoto

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Superlines ja Jere Meriluoto

lue lisää

05.04.2024

High Impact ja video valtaavat perinteiset display mainonnan muodot

Digitaalinen mainonta kokee murroksen, kun useat merkittävät toimijat siirtävät budjettejaan pois perinteisistä display-mainosmuodoista. Samaan aikaan kasvaa tarve mainosmuodoille, jotka tarjoavat brändeille parempaa vaikuttavuutta, laajempia mainospintoja ja mahdollisuuden mitata kampanjoiden vaikuttavuutta (attention). Siirtyminen kohti high impact ja videopohjaisia mainoksia merkitsee myös irtautumista perinteisistä kampanjoiden mittaus- ja vaikutusmetriikoista.

lue lisää