
OpenX-mainosjakelualustan versioissa 2.8.0 - 2.8.8 vakava haavoittuvuus
OpenX mainosjakelualustan versioista 2.8.0 - 2.8.8 on löytynyt haavoittuvuus, jonka ansiosta avulla hyökkääjän on mahdollista laittaa haittamainontaa jakeluun. CERT-FI:n tietojen mukaan aukkoa on hyödynnetty jo vajaassa kymmenessä sivustossa Suomessa. Haavoittuvuus koskee omille palvelille asennettuja versioita OpenX-järjestelmästä.
IAB Finland suosittelee kaikkia OpenX-järjestelmää käyttäviä tarkistamaan omat asennuksensa oheisen blogimerkinnän mukaisesti: http://h7c.blogspot.com/2012/05/laaja-tietoturvahyokkays-kaynnissa.html
Lisäohjeita löytyy CERT-FI:n sivuilta: http://www.cert.fi/ohjeet/2012/ohje-2012-04.html
Lisätietoja haavoittuvuudesta löytyy CERT-FI:n sekä OpenX:n sivustoilta:
http://www.cert.fi/tietoturvanyt/2012/05/ttn201205061819.html
http://www.cert.fi/tietoturvanyt/2012/05/ttn201205031317.html
http://blog.openx.org/05/security-update-for-openx-28-users/
01.07.2022
IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus
IAB studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista digimarkkinasta ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin vieraana, puhumassa digitaalisen ulkomainonnan tulevaisuudesta Jesse Jussila Clear Channelilta, Jenni Heinonen JCDecauxilta ja Outi Pekkala dentsulta.
lue lisää23.06.2022
IAB Jäsenesittely: Meltwater ja Noora Suni
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Meltwater ja Noora Suni
lue lisää14.06.2022
Suomessa 36 miljoonaa DOOH-euroa vuonna 2021
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.
lue lisää07.06.2022
Interact 2022 terveisinä mm. ympäristövastuu ja kuluttajan käyttäytymisen muutokset
IAB Europen lippulaivatapahtumassa julkaistiin Euroopan digimarkkinan luvut sekä käsiteltiin ajankohtaisia aiheita
lue lisää