Icon
Odotettu Digimarkkinoijan sertifiointiohjelma alkaa! IABlogi

Odotettu Digimarkkinoijan sertifiointiohjelma alkaa!

03.09.2018

IAB:n suosittu sertifiointiohjelma laajenee. Uutena ohjelmana aloitamme suomalaisille digimarkkinoijille suunnatun oman sertifiointiohjelman lokakuussa.

Digimarkkinoijien sertifiointiohjelma on tarkoitettu kaikille markkinoinnin ja mainonnan parissa työskenteleville riippumatta asemasta organisaatiossa. Voit olla markkinoinnista tai mainonnasta vastaava, koordinaattori tai assistentti, mediamanageri, viestintäpäällikkö tai -koordinaattori tai vaikka projektijohtaja.

Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi alan ammattilaisilta vaaditaan jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB:n Digimarkkinoijan sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen päivittyy ammattilaisten tasolle. Sertifikaatin suorittaneilla on valmius pysyä mukana nopeassa digikehityksessä ja ymmärtää laajemmin digimarkkinoinnin mahdollisuuksia ja hyötyjä omaan työhön. Vastaavaa kokonaisvaltaista, ajantasaista Suomen markkinaan keskittynyttä digimainonnan ja-markkinoinnin sertifiointiohjelmaa ei ole tarjolla muualla.

Ensimmäinen ohjelma starttaa 31.10.2018 ja ilmoittautuminen on avattu. IAB:n jäsenyritysten edustajat saavat hinnoista 15 % alennuksen. Koulutusohjelma toteutetaan yhdessä Saranen Consultingin kanssa. Introtilaisuuden jälkeen osallistujille jaetaan sähköpostitse joka viikko uudet harjoitustehtävät. Opiskeluun käytettävä aika vaihtelee oman lähtötason ja mielenkiinnon mukaan. Kuuden viikon opiskelun jälkeen sähköinen monivalintatentti suoritetaan Saranen Consultingin tiloissa Espoossa. Lue lisää koulutuksen sisällöstä, hinnoista ja ilmoittautumisesta.

09.09.2021

Mitkä trendit vaikuttavat kodin ulkopuolisessa mediassa juuri nyt?

Tällä hetkellä markkinointipäättäjien yksi suurimpia haasteita on ymmärtää, mitkä koronakriisin tuomat muutokset ovat pysyviä ja mitkä eivät. Yhteiskunnan teknologinen murros on modernisoinut myös ulkomainosmedian toimintaympäristöä ja suunnittelutyökaluja. Listasin kolme digitaalisen ulkomainonnan trendiä, jotka ovat täällä jo nyt, valmiina brändien hyödynnettäväksi.

lue lisää

26.08.2021

Sosiaalisen median trendit: Osallistava markkinointi tunnettuuden kasvattajana – case vaikuttajamarkkinointi

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Kolmannessa osassa syvennytään vaikuttajamarkkinointiin.

lue lisää

17.06.2021

Tuore tutkimus paljastaa, mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta

Digiulkomainonnan työryhmä toteutti kyselyn markkinaan tavoitteena kartoittaa mainostajien tarpeita sekä toiveita, jotta voimme kehittää digitaalisesta ulkomainonnasta yhä toimivampaa.

lue lisää

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää