Icon
MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset IABlogi

MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset

21.03.2023 | IAB Finland

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

Kuinka paljon osallistuminen maksaa?

Ensimmäisenä vuonna ei maksa mitään!

Milloin entry sulkeutuu?

Entryn viimeinen hakupäivä on 31.3.2023

Voinko osallistua useampaan kategoriaan tai lähettää useamman hakemuksen per kategoria?

Kyllä voit osallistua useampaan kategoriaan ja voit myös lähettää useamman hakemuksen per kategoria.

Voinko hakea mukaan kilpailutyöllä, joka on ollut mukana ehdolla jossain muussa kilpailussa?

Kyllä voit.

Mille ajanjaksolle kilpailutyön pitää ajoittua?

Kilpailutyön pääsääntöinen ajoittuminen tulee olla vuodelle 2022.

Mitä tietoja kilpailutyöstä pitää ilmoittaa?

Hakulomakkeella pyydetään kilpailutyöstä kuvausta, jonka lisäksi kategoriasta riippuen joitakin seuraavista asioista:

  • tavoite
  • idea/innovaatio
  • tulokset
  • myynnin kehitys
  • asiakas ja kumppanityytyväisyys
  • osaamisen kehitys
  • innovatiivisuus

Miten entryt tuomaroidaan?

Tuomarit pisteyttävät jokaisen entryn jokaisen kriteerin. Nämä lasketaan yhteen entryn kokonaispisteiksi. Korkeimmat pisteet saaneet entryt pääsevät ehdokaslistalle. Tuomaristo valitsee ehdokaslistalta kategorian voittajan.

Ketkä ovat tuomaristossa?

Tuomaristot näet täältä.

Mitä jos tarvitsen lisää aikaa hakemuksen jättöön?

Otathan tässä tapauksessa yhteyttä IAB Finlandin tiimiin.

Milloin tiedän onko hakemukseni päässyt ehdokaslistalle?

Ehdokaslista julkaistaan toukokuun alkupuolella.

Milloin voittajat julkistetaan?

Voittajat julkistetaan 25.5.2023 MIXX Awards gaalassa Helsingissä.

18.06.2024

Digimainonnan määrä Euroopassa +11% kasvussa 2023

IAB Europe julkaisi 12.6.2024 AdEx-yhteenvetoraportin digitaalisen mediamainonnan määrästä Euroopassa vuonna 2023. 63 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista ja digimainonnan määrä kasvoi 11,1 % vuoteen 2022 verrattuna. Digimainonnan kokonaisvolyymi Euroopassa oli vuonna 2023 lähes 97 miljardia euroa. AdEx-tutkimuksen tiedonkeruu tehtiin 29 Euroopan maassa.

lue lisää

18.06.2024

IAB Jäsenesittely: Martin Kokholm ja AudienceProject

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Martin Kokholm ja AudienceProject

lue lisää

17.06.2024

IAB Jäsenesittely: Idlis ja Mikko Kivistö

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Idlis ja Mikko Kivistö

lue lisää

14.06.2024

IAB Studio: Erotu joukosta pelimainonnalla

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studioon päästettiin pelimainonnan ammattilaisia: Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Patrik Hautala GroupM:ltä ja Stina Backman Telialta.

lue lisää