Icon
IAB Insider: Retail median ajankohtaiset trendit IABlogi

IAB Insider: Retail median ajankohtaiset trendit

20.11.2025 | iab

Kaupallinen yhteistyö: Aller Media Nordic

Tässä IAB:n podcastissa syvennymme retail median ajankohtaisiin ilmiöihin: ekosysteemien avautumiseen, commerce median kasvuun, datan rooliin ja in-store-median uusiin mahdollisuuksiin.

Jakson vieraana on Hannaleena Koskinen Aller Media Nordicilta. Keskustelussa pureudutaan muun muassa siihen, miten retail median ekosysteemit ovat avautumassa, ja miten asiakasdataa, ostodataa ja myymäläympäristöä voidaan hyödyntää entistä tehokkaammin. Jaksossa kuullaan myös, mitkä ovat retail median seuraavat kehitysaskeleet ja miten sisältöjen, datan ja monikanavaisuuden yhdistelmä tulee muuttamaan markkinointia.

🎧 Kuuntele koko jakso ja pysy aallonharjalla retail median kehityksessä!

 

ALLER MEDIA 

 

 

Kuuntele koko jakso tästä:

 

 

 

 

20.11.2025

IAB Insider: Retail median ajankohtaiset trendit

IAB:n tuoreessa podcast-jaksossa syvennytään retail median kuumimpiin ilmiöihin: ekosysteemien avautumiseen, commerce median kiihtyvään kasvuun, datan uusiin rooleihin sekä in-store-median nouseviin mahdollisuuksiin.

lue lisää

19.11.2025

DEI digimarkkinoinnissa – missä Suomi menee?

Suomalaisissa markkinoinnin toimistoissa, julkaisijoilla ja palveluntarjoajilla monimuotoisuuden teemat huomioidaan vaihtelevasti – mutta parhaimmillaan hyvin monipuolisesti. Tämä käy ilmi IAB Finlandin vuonna 2025 toteuttamasta kyselystä, jossa selvitettiin, miten DEI-teemat näkyvät digitaalista markkinointia ostavien, tuottavien ja sen parissa työskentelevien keskuudessa. Kysely toteutettiin anonyymisti IAB:n Vastuullisen digimainonnan työryhmän jäsenten keskuudessa, minkä vuoksi vastaajayritykset edustavat todennäköisesti jo lähtökohtaisesti vastuulliseen toimintaan sitoutuneita toimijoita.

lue lisää

05.11.2025

REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? Nyt etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja luovaa markkinoinnin osaajaa, joka ottaa kokonaisvastuun markkinoinnin suunnittelusta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja tavoitteellisen markkinoinnin toteutuksesta.

lue lisää

28.10.2025

IAB Insider: Digitalisoituneen tv:n mainosmahdollisuudet

Televisio elää uutta nousua – ei katoamalla, vaan digitalisoitumalla. Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten HybridiTV, HbbTV ja CTV muuttavat tapaa katsoa ja mainostaa televisiossa. Studiossa vieraana Digitan Jari Karhu ja MTV:n Saku Sahramies. Yhdessä heidän kanssaan avaamme, mitä HybridiTV tarkoittaa käytännössä, miten kuluttaja voi hyödyntää sen tarjoamia lisäpalveluita ja millaisia uusia mahdollisuuksia se tuo kuluttajille ja mainostajille.

lue lisää