Icon
IAB Jäsenesittely: Punamusta ja Timo Peltoniemi IABlogi

IAB Jäsenesittely: Punamusta ja Timo Peltoniemi

13.10.2023 | IAB Finland

Tässä jäsenesittely -blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Punamusta ja Timo Peltoniemi.

 

 Timo Peltoniemi, Asiakkuusjohtaja

Kerro Timo hieman Punamustasta sekä myös itsestäsi?

PunaMusta Oy on osa kotimaista PunaMusta Media Oyj -konsernia, jonka palveluksessa on noin 810 eri alojen osaajaa. PunaMusta palvelee asiakkaitaan muun muassa aikakaus- ja sanomalehtien, mainospainotuotteiden ja viestinnän materiaalien painamisessa sekä niiden suunnittelussa. Näkyvyysliiketoiminnan yhtiöt PunaMusta Coloro ja PunaMusta Profilight ovat kumppanisi tapahtuma- ja suurkuvaratkaisuissa. Digitaalisen liiketoiminnan yhtiöt Gredi, RockOn ja Exove tarjoavat brändin- ja tuotetiedon hallinnan ratkaisut ja digitaalisen näkyvyyden palvelut. PunaMusta Media Oyj:n medialiiketoiminta koostuu ulkomainonnan mediaratkaisuista, maakuntamedia Karjalaisesta, kuudesta paikallismediasta, kaupunkilehdestä sekä radiokanavasta.
PunaMusta Media -konsernin liikevaihto oli vuonna 2022 133,5 miljoonaa euroa. Konserni on sitoutunut tieteeseen perustuvien ilmastotavoitteiden (SBT) asettamiseen.
Timo Peltoniemi LinkedIn

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Me PunaMustalla odotamme hyvää vuorovaikutusta ja yhteistyömahdollisuuksia alan toimijoiden kanssa. Varmasti omaksumme lisää muilta toimijoilta ja voimme osaltamme antaa näkemystä markkinoinnin ja viestinnän ratkaisuista.

Mitkä ovat Punamustan tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2023?

Vastuullisuus on tärkeä osa toimintaamme. Huomioimme kaikki vastuullisuuden osa-alueet taloudellisesta ja sosiaalisesta vastuusta ympäristövastuuseen. Vastuullisuuden ohella tietoisuus PunaMustan palvelutarjonnan laajuudesta on merkittävässä osassa tulevaisuudessa; PunaMusta ei ole vain painotalo.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Vinkkinä työviikosta palautumiseen ulkoilu ja läheisten kanssa ajan viettäminen.

18.06.2024

Digimainonnan määrä Euroopassa +11% kasvussa 2023

IAB Europe julkaisi 12.6.2024 AdEx-yhteenvetoraportin digitaalisen mediamainonnan määrästä Euroopassa vuonna 2023. 63 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista ja digimainonnan määrä kasvoi 11,1 % vuoteen 2022 verrattuna. Digimainonnan kokonaisvolyymi Euroopassa oli vuonna 2023 lähes 97 miljardia euroa. AdEx-tutkimuksen tiedonkeruu tehtiin 29 Euroopan maassa.

lue lisää

18.06.2024

IAB Jäsenesittely: Martin Kokholm ja AudienceProject

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Martin Kokholm ja AudienceProject

lue lisää

17.06.2024

IAB Jäsenesittely: Idlis ja Mikko Kivistö

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Idlis ja Mikko Kivistö

lue lisää

14.06.2024

IAB Studio: Erotu joukosta pelimainonnalla

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studioon päästettiin pelimainonnan ammattilaisia: Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Patrik Hautala GroupM:ltä ja Stina Backman Telialta.

lue lisää