Icon
IAB Jäsenesittely: MMA ja Tuula Sirén IABlogi

IAB Jäsenesittely: MMA ja Tuula Sirén

02.04.2025 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa MMA ja Tuula Sirén.

 

 

Tuula Sirén, Johtaja

 

Kerro hieman MMA:sta sekä myös itsestäsi?

MMA on Akavaan kuuluva noin 15 000 jäsenen ammatillinen etujärjestö jokaiselle myynti- tai markkinointityötä tekevälle koulutustaustasta tai toimialasta riippumatta. Meiltä saat urasi eri vaiheisiin räätälöidyn kattauksen palveluita ja etuja, joiden avulla pidät ammattitaidostasi hyvää huolta ja menestyt itseäsi puhuttelevalla tavalla. Hio ammattitaitoasi koulutuksissamme, pyydä työsuhdejuristeiltamme apua työsopparisi kanssa, kysy asiantuntijoiltamme jeesiä palkkaneuvotteluihin tai ota iisiä lomahuoneistossamme. Jos olet työsuhteessa, turvaat toimeentulosi työttömyyskassamme jäsenyydellä. Näiden lisäksi tarjoamme myös vakuutusturvaa, pankkietuja sekä paljon muita alennuksia ja etuja!

Minä toimin MMA:n toimiston johtajana. Aiemmin olen työskennellyt pitkään markkinointijohtajana finanssisektorilla ja koulutukseltani olen KTM. 

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä? 

Haluamme itse järjestönä sekä pysyä ajan tasalla alojemme kehityksestä, myös kansainvälisesti, että tarjota jäsenillemme entistä laajemmin verkostoitumismahdollisuuksia ja ammatillista sisältöä eri muodoissa.

Entä mitä MMA aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Tuomme tietoa ja tutkimustuloksia myynnin ja markkinoinnin tekijöiden työstä, haasteista ja kehitysnäkymistä.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Ylös, ulos ja lenkille toimii itselleni parhaiten. Parasta seuraa on perhe ja koira, joka on aina vastaanottamassa vilpittömällä innolla!

 

 

 

blogidigimarkkinointisisältömarkkinointiiabfinlandpodcastdatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

09.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2

Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?

lue lisää

02.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1

Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.

lue lisää

28.04.2025

IAB Jäsenesittely: Broman Group Oy ja Seppo Niemelä

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Broman Group Oy ja Seppo Niemelä

lue lisää

25.04.2025

KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa

KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.

lue lisää