IAB Jäsenesittely: Martin Kokholm ja AudienceProject
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Martin Kokholm ja AudienceProject
Martin Kokholm, Head of Marketing and Communications |
Kerro hieman AudienceProjectista sekä myös itsestäsi?
AudienceProject on johtava yleisömittauksen toimittaja, joka tarjoaa SaaS-alustan itsenäiseen ja kattavaan, aina käytössä olevaan multimediamittaukseen. Alustamme avulla mainostajat ymmärtävät paremmin kampanjoidensa kattavuuden ja vaikutuksen eri kanavissa, mikä auttaa heitä tekemään varmoja markkinointipäätöksiä tavoittaakseen yleisönsä ja vaikuttaakseen niihin tehokkaammin.
Olen AudienceProjectin markkinointi- ja viestintäpäällikkö ja työskennellyt yrityksessä yhdeksän vuotta, mikä tarkoittaa, että minulla on ollut ilo olla mukana kasvumatkallamme pohjoismaisesta start-upista Eurooppalaiseen mittakaavaan.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Toivomme saavamme paremman käsityksen haasteista, joita mainostajat kohtaavat kampanjoidensa suunnittelussa, optimoinnissa ja raportoinnissa. Tähän liittyen haluamme edistää näkökulmaamme siihen, kuinka mainostajat voivat ratkaista nämä haasteet multimediamittauksella.
Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?
Lisää tietoa multimediamittauksen merkityksestä yhä pirstoutuneessa mediamaisemassa. Haluamme kertoa IAB-yhteisölle konkreettisista liiketoiminnan tuloksista, joita voit saada tekemällä multimediamittauksia ratkaisuilla, jotka ovat jo saatavilla.
Mitkä ovat Idliksen tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?
Tavoitteemme vuodelle 2024 on kolmiosainen:
- Haluamme vastata riippumattoman ja kattavan medianvälisen mittauksen kasvavaan kysyntään jatkamalla laajentumistamme Eurooppaan.
- Haluamme laajentaa olemassa olevia kumppanuuksiamme ja perustaa uusia tukeaksemme useiden kanavien mittaamista ja tarjotaksemme entistä kattavamman yleiskuvan asiakkaidemme kampanjan tehokkuudesta.
- Haluamme tehdä oivalluksista käyttökelpoisempia, jotta kampanjastrategioiden ja budjettien optimointi olisi entistä helpompaa.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Jaa olut ja Pac-Man-peli (jos olet myös onnekas, kun sinulla on toimistossasi Pac-Man-pelikone) kollegojesi kanssa ja keskustele kaikesta muusta kuin työstä.
17.10.2024
IAB Jäsenesittely: Eeva Ronkainen ja Podspace
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Eeva Ronkainen ja Podspace
lue lisää11.10.2024
Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?
Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.
lue lisää10.10.2024
Konversi0-0ptimistit: Finnkinon leffapeli - Viihdettä ja vaikuttavaa markkinointia
Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. UUTTA! Nyt voit kuuntelun lisäksi myös katsoa IAB videopodcasteja!
lue lisää09.10.2024
IAB Jäsenesittely: Reetta Peltola ja s360
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Reetta Peltola ja s360
lue lisää