Icon
IAB Finlandin jäsenet ovat tyytyväisiä toimintaamme IABlogi

IAB Finlandin jäsenet ovat tyytyväisiä toimintaamme

14.08.2017

Olemme käyneet kesäkuussa toteutetun jäsenkyselyn palautteen tarkasti läpi ja kehitämme toimintaamme sen pohjalta. Kokonaistyytyväisyys IAB:n toiminaan asteikolla 1-5 oli 4,0. Tärkeimmiksi asioiksi koettiin seminaarit, oppaat ja suositukset. Suosituimmat tavat osallistua toimintaan ovat seminaarit ja työryhmätoiminta. Lähes 80 % kokee saaneensa höydyllistä tietoa digitaalisen markkinoinnin kehityksestä ja uusista ilmiöistä IAB:n jäsenyyden kautta. Muiksi hyödyiksi nostettiin verkostoituminen muiden alan toimijoiden kanssa ja oman osaamisen kehittäminen digitaalisen markkinoinnin alalla. Peräti 77 % vastaajista suosittelisi IAB:n jäsenyyttä verkostonsa yrityksille.

Kiitos kaikille jäsenkyselyyn vastanneille! Vastaajien kesken arvottiin leffalippuja, jotka on toimitettu onnelliselle voittajalle.

09.09.2021

Mitkä trendit vaikuttavat kodin ulkopuolisessa mediassa juuri nyt?

Tällä hetkellä markkinointipäättäjien yksi suurimpia haasteita on ymmärtää, mitkä koronakriisin tuomat muutokset ovat pysyviä ja mitkä eivät. Yhteiskunnan teknologinen murros on modernisoinut myös ulkomainosmedian toimintaympäristöä ja suunnittelutyökaluja. Listasin kolme digitaalisen ulkomainonnan trendiä, jotka ovat täällä jo nyt, valmiina brändien hyödynnettäväksi.

lue lisää

26.08.2021

Sosiaalisen median trendit: Osallistava markkinointi tunnettuuden kasvattajana – case vaikuttajamarkkinointi

IAB Finlandin sosiaalisen median trendityöryhmä kirjoittaa vuoden 2021 aikana mainostajille suunnatun blogisarjan sosiaalisen median trendeistä. Kolmannessa osassa syvennytään vaikuttajamarkkinointiin.

lue lisää

17.06.2021

Tuore tutkimus paljastaa, mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta

Digiulkomainonnan työryhmä toteutti kyselyn markkinaan tavoitteena kartoittaa mainostajien tarpeita sekä toiveita, jotta voimme kehittää digitaalisesta ulkomainonnasta yhä toimivampaa.

lue lisää

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää