Icon
IAB Finlandin jäsenet ovat tyytyväisiä toimintaamme IABlogi

IAB Finlandin jäsenet ovat tyytyväisiä toimintaamme

14.08.2017

Olemme käyneet kesäkuussa toteutetun jäsenkyselyn palautteen tarkasti läpi ja kehitämme toimintaamme sen pohjalta. Kokonaistyytyväisyys IAB:n toiminaan asteikolla 1-5 oli 4,0. Tärkeimmiksi asioiksi koettiin seminaarit, oppaat ja suositukset. Suosituimmat tavat osallistua toimintaan ovat seminaarit ja työryhmätoiminta. Lähes 80 % kokee saaneensa höydyllistä tietoa digitaalisen markkinoinnin kehityksestä ja uusista ilmiöistä IAB:n jäsenyyden kautta. Muiksi hyödyiksi nostettiin verkostoituminen muiden alan toimijoiden kanssa ja oman osaamisen kehittäminen digitaalisen markkinoinnin alalla. Peräti 77 % vastaajista suosittelisi IAB:n jäsenyyttä verkostonsa yrityksille.

Kiitos kaikille jäsenkyselyyn vastanneille! Vastaajien kesken arvottiin leffalippuja, jotka on toimitettu onnelliselle voittajalle.

01.07.2022

IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus

IAB studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista digimarkkinasta ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin vieraana, puhumassa digitaalisen ulkomainonnan tulevaisuudesta Jesse Jussila Clear Channelilta, Jenni Heinonen JCDecauxilta ja Outi Pekkala dentsulta.

lue lisää

23.06.2022

IAB Jäsenesittely: Meltwater ja Noora Suni

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Meltwater ja Noora Suni

lue lisää

14.06.2022

Suomessa 36 miljoonaa DOOH-euroa vuonna 2021

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.

lue lisää

07.06.2022

Interact 2022 terveisinä mm. ympäristövastuu ja kuluttajan käyttäytymisen muutokset

IAB Europen lippulaivatapahtumassa julkaistiin Euroopan digimarkkinan luvut sekä käsiteltiin ajankohtaisia aiheita

lue lisää