
IAB Finlandin jäsenet ovat tyytyväisiä toimintaamme
Olemme käyneet kesäkuussa toteutetun jäsenkyselyn palautteen tarkasti läpi ja kehitämme toimintaamme sen pohjalta. Kokonaistyytyväisyys IAB:n toiminaan asteikolla 1-5 oli 4,0. Tärkeimmiksi asioiksi koettiin seminaarit, oppaat ja suositukset. Suosituimmat tavat osallistua toimintaan ovat seminaarit ja työryhmätoiminta. Lähes 80 % kokee saaneensa höydyllistä tietoa digitaalisen markkinoinnin kehityksestä ja uusista ilmiöistä IAB:n jäsenyyden kautta. Muiksi hyödyiksi nostettiin verkostoituminen muiden alan toimijoiden kanssa ja oman osaamisen kehittäminen digitaalisen markkinoinnin alalla. Peräti 77 % vastaajista suosittelisi IAB:n jäsenyyttä verkostonsa yrityksille.
Kiitos kaikille jäsenkyselyyn vastanneille! Vastaajien kesken arvottiin leffalippuja, jotka on toimitettu onnelliselle voittajalle.
09.05.2025
IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2
Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?
lue lisää02.05.2025
IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1
Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.
lue lisää28.04.2025
IAB Jäsenesittely: Broman Group Oy ja Seppo Niemelä
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Broman Group Oy ja Seppo Niemelä
lue lisää25.04.2025
KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa
KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.
lue lisää