Icon
Asiaa datasta: Datan luova hyödyntäminen IABlogi

Asiaa datasta: Datan luova hyödyntäminen

09.10.2019

Miten dataa voi hyödyntää palvelumuotoilussa, sekä uusien kohderyhmien ja liiketoimintamallien määrittelyssä? Millaisia tuloksia datapohjaisista kampanjoista on saatu? SEK:n strategiajohtaja Tommi Pelkonen ja Otavamedian programmatic manager Jens Allos kertovat näkemyksensä aiheesta.

Mikä on datan rooli palvelumuotoilussa ja tuotekehit...

Jäsenille

Jäsenenä voit lukea artikkelin kokonaan.

Liity jäseneksi Kirjaudu sisään

blogidigimarkkinointisisältömarkkinointiiabfinlandpodcastdatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

21.02.2018

Luovuus ja kiihtyvä maailma – mahdoton yhtälö?

Miten dataa voi hyödyntää palvelumuotoilussa, sekä uusien kohderyhmien ja liiketoimintamallien määrittelyssä?

lue lisää

11.10.2024

Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?

Miten dataa voi hyödyntää palvelumuotoilussa, sekä uusien kohderyhmien ja liiketoimintamallien määrittelyssä?

lue lisää

11.10.2024

Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?

Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.

lue lisää

21.02.2018

Luovuus ja kiihtyvä maailma – mahdoton yhtälö?

Nyt kannattaa ottaa kaikki irti uusien teknologioiden tarjoamista mahdollisuuksista.

lue lisää