
IAB Jäsenesittely: Outshine ja Heikki Pennanen
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Outshine ja Heikki Pennanen.
|
Heikki Pennanen, Sales Director |
Kerro Heikki hieman Outshine -yrityksestä sekä myös itsestäsi?
Outshine on suomalainen palveluyhtiö, minkä missiona on olla paremman markkinoinnin palveluksessa. Suurista ja vaikuttavista digitaalisista pinnoista koostuva verkostomme kattaa 49 kaupunkia Helsingistä Ivaloon ja olemme maantieteellisesti kattavin digitaalisen ulkomainosnäkyvyyden myyjä Suomessa. Meitä inspiroivat nopeat tulokset, mitä voimme digitaalisilla näytöillä asiakkaillemme toimittaa.
Itse aloitin Outshinella elokuussa 2021, ja olen ollut mukana tässä remmissä nyt noin puolisen vuotta. Aiempaa kokemusta ulkomainonnasta minulla on Clear Channelilta vuosilta 2013-2019. Ulkomainonta alana kiinnostaa ja näen, että siinä on vielä paljon asioita, joita voidaan kehittää ja viedä eteenpäin. Vapaalla minut löytää lenkkipoluilta tai hyvän ruuan parista – hyvä balanssi (-;
Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?
Odotukset ovat, että yhdessä muiden toimijoiden kanssa hyvällä yhteistyöllä kehitetään alaa paremmaksi ja opitaan kaikki uusia asioita.
Mitä aiot tuoda IAB-yhteisöön?
Outshine tuo varmasti potkua ja uutta näkemystä sekä oman sitoutuneen jäsenyytensä toimintaan.
Mihin asioihin Outshine on keskittymässä vuonna 2022?
Outshine käynnistää jo pelkästään vuoden ensimmäisten kuukausien aikana yli 220m2 verran uutta digitaalista mainospintaa Suomen suurimpien kaupunkien vilkkailla paikoilla. Tämä määrä vastaa kooltaan lähes kahtasataa viittäkymmentä standardikokoista 55” pintaa ja suurin pinnoista on peräti Pohjoismaiden kolmanneksi suurin ulkomainosnäyttö. Haluamme tarjota mainostajille markkinoiden vaikuttavimmat ulkomainospinnat sekä vaivattomimman asiakaskokemuksen.
Vuosi on vaihtunut ja lomat ovat vain haaleita muistoja - haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?
Kyllä se niin vaan menee, että reenaa, syö ja nuku hyvässä suhteensa, niin hommat toimii ((-:
IABlogin Facebook kommentit

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää24.04.2025
IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus
Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää08.04.2025
REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland
Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.
lue lisää28.03.2025
IAB Finlandin toiminnanjohtaja vaihtuu – uuden vetäjän haku käynnissä
IAB Finlandin pitkäaikainen toiminnanjohtaja Pasi Raassina on ilmoittanut eroavansa tehtävästään. Raassina jättää tehtävänsä ottaakseen vastaan uuden uramahdollisuuden. Hän jatkaa kuitenkin toiminnanjohtajana elokuun puoleenväliin asti varmistaakseen sujuvan siirtymävaiheen seuraajalleen.
lue lisää27.02.2025
Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin
IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30. Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,
lue lisää