Icon
IAB Jäsenesittely: OIKIO ja Hanna Länsivuori Uutiset & blogi

IAB Jäsenesittely: OIKIO ja Hanna Länsivuori

07.01.2025 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa OIKIO ja Hanna Länsivuori.

 

 

                    Hanna Länsivuori, Toimitusjohtaja

 

Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?

OIKIO on useita Vuoden Toimisto palkintoja voittanut AI-avusteinen digimarkkinoinnin, datan ja analyytikan kasvutoimisto. Vahvuutemme on tuloksellisen digimarkkinoinnin tekemisessä, jonka tavoitteena on tuottaa alan parasta asiakastyytyväisyyttä. Panostamme omien AI-työkalujen rakentamiseen, joilla mahdollistamme kasvua, skaalautumista ja kannattavuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Olen Hanna, OIKIOn toimitusjohtaja ja toiminut digiliiketoiminnan parissa lähes koko työurani ajan. Olen saanut olla rakentamassa digitaalisia kyvykkyyksiä ja toimintoja eri toimialoilla useissa yhtiöissä, kuten Aller Mediassa, Tallink Siljalla, Fenniassa ja Stockmannilla ennen nykyistä tehtävääni. Minua kiehtoo ihmiset ja ilmiöt, uudistuminen ja innovaatiot. Haluan löytää tapoja tuottaa lisäarvoa, miten tehdä asioita älykkäämmin ja tehokkaammin kuin aiemmin muuttuvassa ympäristössä. 

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Odotamme innolla uusia kohtaamisia ja verkostoitumista koko IAB yhteisön kanssa.  Haluamme oppia muilta ja tuoda omia oppejamme hyötykäyttöön.

Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?

Haluamme tuoda vahvaa osaamistamme ja näyttöjä digimarkkinoinnin tuloksellisuudesta, joka lähtee liiketoiminnan tavoitteista ja mittareista. Tuomme vahvaa datan ja analytiikan osaamista sekä AI ja automaatio caseja ja ratkaisuja. 

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Minulle parasta palautumista on aika klassiset samat asiat, joista koko Suomi maailman onnellisimpana kansana on myös tunnettu. Viikoittainen liikunta, luonnossa liikkuminen, sauna, uinti, riittävästä unesta huolehtiminen ja tietysti palautumista ja hyvää oloa edistävä ruokavalio. Perhe, ystävät ja juhlat ovat myös tärkeitä palauttajia. Kiireisinä työpäivinä hermosto lähtee helposti ylikierroksille ja se voi vaikuttaa myös yöuniin. Somen selaaminen iltaisin pitää ylikierrokset yllä, joten yritän välttää sitä. Oma hermostoni rauhoittuu parhaiten säännöllisellä liikunnalla ja rauhoittamalla loppuilta puhelin vapaaksi. 

 

 

 

IABlogin Facebook kommentit

Artikkeli Uutiset Webinaaritallenteet
LIVESTRIIMI: Digimainonnan tuloksellisuus

Mikä on avain tulokselliseen markkinointiin? Syntyykö tuloksellisuus yhdestä keinosta tai mittarista, vai kokonaisuudesta? Tule mukaan sukeltamaan digimainonnan ytimeen – siihen, mikä oikeasti tuottaa tuloksia. IAB Finlandin vuoden viimeinen seminaari kokoaa yhteen alan ajankohtaisimmat opit siitä, miten digimarkkinointi vaikuttaa.

lue lisää

26.11.2025

LIVESTRIIMI: Digimainonnan tuloksellisuus

Mikä on avain tulokselliseen markkinointiin? Syntyykö tuloksellisuus yhdestä keinosta tai mittarista, vai kokonaisuudesta? Tule mukaan sukeltamaan digimainonnan ytimeen – siihen, mikä oikeasti tuottaa tuloksia. IAB Finlandin vuoden viimeinen seminaari kokoaa yhteen alan ajankohtaisimmat opit siitä, miten digimarkkinointi vaikuttaa.

lue lisää

20.11.2025

Mediamainonnan määrä laski -0,9 %, verkkomainonnassa hienoista kasvua

Vuoden kolmannella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 290 milj. €. Mediamainonnan määrä laski -0,9 % vuoden 2024 vastaavaan aikaan verrattuna. Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 kolmannella kvartaalilla oli noin 183 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi 1,4 prosenttia.

lue lisää

19.11.2025

DEI digimarkkinoinnissa – missä Suomi menee?

Suomalaisissa markkinoinnin toimistoissa, julkaisijoilla ja palveluntarjoajilla monimuotoisuuden teemat huomioidaan vaihtelevasti – mutta parhaimmillaan hyvin monipuolisesti. Tämä käy ilmi IAB Finlandin vuonna 2025 toteuttamasta kyselystä, jossa selvitettiin, miten DEI-teemat näkyvät digitaalista markkinointia ostavien, tuottavien ja sen parissa työskentelevien keskuudessa. Kysely toteutettiin anonyymisti IAB:n Vastuullisen digimainonnan työryhmän jäsenten keskuudessa, minkä vuoksi vastaajayritykset edustavat todennäköisesti jo lähtökohtaisesti vastuulliseen toimintaan sitoutuneita toimijoita.

lue lisää

05.11.2025

REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? Nyt etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja luovaa markkinoinnin osaajaa, joka ottaa kokonaisvastuun markkinoinnin suunnittelusta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja tavoitteellisen markkinoinnin toteutuksesta.

lue lisää