Icon
IAB Jäsenesittely: NØRR3 ja Anni Honkaniemi Uutiset & blogi

IAB Jäsenesittely: NØRR3 ja Anni Honkaniemi

21.03.2023 | IAB Finland

Tässä jäsenesittely -blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa NØRR3 ja Anni Honkaniemi.

 

 Anni Honkaniemi, CEO, Partner

Kerro hieman NØRR3:sta sekä myös itsestäsi?

NØRR3 on vuonna 2019 perustettu vahvassa kasvussa oleva Insight- ja Mediatoimisto ja Vuoden Toimisto 2023. Toimisto on osa kansainvälistä Makers Of -konsernia, jonka liikevaihto 2023 on ~20 M€ ja työllistää tällä hetkellä ~60 kokenutta liiketoiminnan, luovan suunnittelun ja median huippuammattilaista. NØRR3:n kilpailuetu on kyky tarjota asiakkaille aidosti liiketoimintaa kasvattavia palveluita aina strategisesta markkinoinnin suunnittelusta ja brand-tutkimuksista 360-median jalkautukseen, aktivointiin ja optimointiin. Asiakkaidemme vuositason mediabudjetit ovat tyypillisesti 6-7 numeroisia ja he kaipaavat tuekseen strategisempaa ja palvelempaa kumppania. NØRR3:n rooli onkin monessa asiakkuudessa jalkauttamisen lisäksi strateginen – yhdistämme asiakkaidemme kumppaneita tiiviimmin toisiinsa sekä asiakkaaseen dynaamisemman tekemisen tehostamiseksi. Yhteistyömallimme kannustavat aktiiviseen asiakkaan ja toimistojen väliseen kommunkaatioon ja sparrailuun.
Asiakkaitamme ovat muun muassa: Terveystalo, St1, Shell, Helmisimpukka, Fresh Servant, Sambla Group, Kämp Galleria ja Amos Rex.

NØRR3 toimitusjohtaja Anni Honkaniemi on yrittäjähenkinen ja helposti innostuva yltiö-optimisti. Anni on ollut alalla 15 vuotta ja innostui markkinoinnista aikoinaan tekemällä sitä iltaisin päivätyön ohella. 20-vuotiaana Anni aloitti tanskalaisen yhtiön kumppanina ja toi Suomeen kaksi verkkokauppaa. Kasvuyrityksen toimitusjohtajan rooli, viisihenkinen perhe ja pienet lapset pitävät liikkeessä. Viimeiset neljä vuotta Anni on keskittynyt luomaan Suomen parasta toimistoa yhdessä yhtiökumppaninsa Antti Ujaisen kanssa. Paljon hyödynnettäviä oppeja ja kokemusta vuosien varrelta löytyy, ja nyt kun viides vuosi NØRR3n tarinassa käynnistyi, ei Anni sanojensa mukaan ole koskaan ollut näin innoissaan!

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Haluamme uskoa, että yhdistämällä kovat tekijät ja yhdessä innostuminen, pääsemme yhdessä kehittämään Suomeen ratkaisuja, jotka tuovat edelläkävijyyttä toimialalle Pohjoismaisellakin tasolla. Suomesta puuttuu rohkeutta luoda ja kokeilla luovia ratkaisuja mm. dynaamisen ja digitaalisen ulkomainonnan osalta. Dynaamiset ratkaisut ja luova mediatilan käyttö digitaalisissa kanavissa on vielä ideatasolla monessa tapauksessa, IAB-yhteistyön kautta ideoiden vienti konkretiaan pitäisi ehdottomasti olla tehtävissä.

Entä mitä NØRR3 aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Kokemusta, näkemystä ja luovaa rohkeutta.

Mitkä ovat NØRR3:n tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2023?

Tuoreeseen dataan perustuvaa ymmärrystä suomalaisten mediakäyttäytymisestä, dynaaminen mainonta, 360-insight -palvelut sekä mittaus.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Jokainen palautuu tavallaan, mutta uskon vahvasti, että irtautuminen työstä liikunnan avulla sekä perheen tai ystävien kanssa vietetty aika auttaa jokaista palautumaan intensiivisestä työviikosta..

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,

lue lisää

24.04.2025

IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,

lue lisää

08.04.2025

REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.

lue lisää

28.03.2025

IAB Finlandin toiminnanjohtaja vaihtuu – uuden vetäjän haku käynnissä

IAB Finlandin pitkäaikainen toiminnanjohtaja Pasi Raassina on ilmoittanut eroavansa tehtävästään. Raassina jättää tehtävänsä ottaakseen vastaan uuden uramahdollisuuden. Hän jatkaa kuitenkin toiminnanjohtajana elokuun puoleenväliin asti varmistaakseen sujuvan siirtymävaiheen seuraajalleen.

lue lisää

27.02.2025

Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin

IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30.  Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,

lue lisää