 
		IAB Jäsenesittely: NØRR3 ja Anni Honkaniemi
Tässä jäsenesittely -blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa NØRR3 ja Anni Honkaniemi.
| 
 | 
| Anni Honkaniemi, CEO, Partner | 
Kerro hieman NØRR3:sta sekä myös itsestäsi?
NØRR3 on vuonna 2019 perustettu vahvassa kasvussa oleva Insight- ja Mediatoimisto ja Vuoden Toimisto 2023. Toimisto on osa kansainvälistä Makers Of -konsernia, jonka liikevaihto 2023 on ~20 M€ ja työllistää tällä hetkellä ~60 kokenutta liiketoiminnan, luovan suunnittelun ja median huippuammattilaista. NØRR3:n kilpailuetu on kyky tarjota asiakkaille aidosti liiketoimintaa kasvattavia palveluita aina strategisesta markkinoinnin suunnittelusta ja brand-tutkimuksista 360-median jalkautukseen, aktivointiin ja optimointiin. Asiakkaidemme vuositason mediabudjetit ovat tyypillisesti 6-7 numeroisia ja he kaipaavat tuekseen strategisempaa ja palvelempaa kumppania. NØRR3:n rooli onkin monessa asiakkuudessa jalkauttamisen lisäksi strateginen – yhdistämme asiakkaidemme kumppaneita tiiviimmin toisiinsa sekä asiakkaaseen dynaamisemman tekemisen tehostamiseksi. Yhteistyömallimme kannustavat aktiiviseen asiakkaan ja toimistojen väliseen kommunkaatioon ja sparrailuun.
Asiakkaitamme ovat muun muassa: Terveystalo, St1, Shell, Helmisimpukka, Fresh Servant, Sambla Group, Kämp Galleria ja Amos Rex.
NØRR3 toimitusjohtaja Anni Honkaniemi on yrittäjähenkinen ja helposti innostuva yltiö-optimisti. Anni on ollut alalla 15 vuotta ja innostui markkinoinnista aikoinaan tekemällä sitä iltaisin päivätyön ohella. 20-vuotiaana Anni aloitti tanskalaisen yhtiön kumppanina ja toi Suomeen kaksi verkkokauppaa. Kasvuyrityksen toimitusjohtajan rooli, viisihenkinen perhe ja pienet lapset pitävät liikkeessä. Viimeiset neljä vuotta Anni on keskittynyt luomaan Suomen parasta toimistoa yhdessä yhtiökumppaninsa Antti Ujaisen kanssa. Paljon hyödynnettäviä oppeja ja kokemusta vuosien varrelta löytyy, ja nyt kun viides vuosi NØRR3n tarinassa käynnistyi, ei Anni sanojensa mukaan ole koskaan ollut näin innoissaan!
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Haluamme uskoa, että yhdistämällä kovat tekijät ja yhdessä innostuminen, pääsemme yhdessä kehittämään Suomeen ratkaisuja, jotka tuovat edelläkävijyyttä toimialalle Pohjoismaisellakin tasolla. Suomesta puuttuu rohkeutta luoda ja kokeilla luovia ratkaisuja mm. dynaamisen ja digitaalisen ulkomainonnan osalta. Dynaamiset ratkaisut ja luova mediatilan käyttö digitaalisissa kanavissa on vielä ideatasolla monessa tapauksessa, IAB-yhteistyön kautta ideoiden vienti konkretiaan pitäisi ehdottomasti olla tehtävissä.
Entä mitä NØRR3 aikoo tuoda IAB-yhteisöön?
Kokemusta, näkemystä ja luovaa rohkeutta.
Mitkä ovat NØRR3:n tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2023?
Tuoreeseen dataan perustuvaa ymmärrystä suomalaisten mediakäyttäytymisestä, dynaaminen mainonta, 360-insight -palvelut sekä mittaus.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?
Jokainen palautuu tavallaan, mutta uskon vahvasti, että irtautuminen työstä liikunnan avulla sekä perheen tai ystävien kanssa vietetty aika auttaa jokaista palautumaan intensiivisestä työviikosta..
IABlogin Facebook kommentit
 Artikkeli
Kvartaalitiedotteet
Uutiset
			
				
					Artikkeli
Kvartaalitiedotteet
Uutiset
				
			
		Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 toisella kvartaalilla oli noin 179 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi +1,4 prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta oli Q2/2025 aikana +56 %.
lue lisää23.09.2025
Verkkomainonta maltillisessa kasvussa vuoden toisella kvartaalilla
Verkkomainonnan määrä vuoden 2025 toisella kvartaalilla oli noin 179 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä nousi +1,4 prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta oli Q2/2025 aikana +56 %.
lue lisää23.09.2025
Attention ja vastuullisuus – digimainonnan uusi voimapari
Digimainonnassa puhutaan yhä enemmän attentionista – siitä, että henkilö todennettavasti katsoo tai kuulee mainosta, jolle on altistunut. Samalla vastuullisuus on noussut keskeiseksi teemaksi, ei vain yritysten arvoissa vaan myös konkreettisissa mediavalinnoissa ja tuotantotavoissa. Kun suunnittelet kampanjaa, attentionin ja vastuullisuuden yhdistäminen ei ole vain mahdollista – se on luonnollinen osa modernia, eettistä ja tehokasta mainontaa.
lue lisää13.08.2025
Nimitysuutinen: IAB Finlandin uusi vetäjä kasvoi digimarkkinoinnin osaajaksi nuorten mukana
Anni Lintula aloitti 1. elokuuta IAB Finlandin toiminnanjohtajana. Aiemmin hän on toiminut muun muassa A-lehtien B2B-liiketoiminnan johtajana, yritysasiakkuuksien luovana johtajana ja nuorten medioiden liiketoiminnan johtajana. Lintulalla on myös taustaa palkittujen digimainonnan konseptien kehittäjänä. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri Helsingin yliopistosta.
lue lisää19.06.2025
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi
IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.
lue lisää

