IAB Jäsenesittely: Neuwo ja Johannes Harju
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Neuwo ja Johannes Harju
![]() |
|
Johannes Harju, Lead Architect, Neuwo |
Kerro hieman itsestäsi ja Neuwosta yrityksenä?
Neuwo tarjoaa erinomaisen kokonaisratkaisun asiasanaluokitukseen, sisällön kategorisointiin sekä samankaltaisten artikkelien etsintään. Myynnin ja markkinoinnin tarpeet Neuwo hoitaa asiakaskohtaisen tai IAB:n mukaisen luokittelun sekä Brand Safety -vahdin avulla.
Itselläni on laaja kokemus IT-alalta, pääasiassa verkkokauppojen rakentamisesta. Viimeiset seitsemän suotta tekoälyn parissa ja erikoistuminen erityisesti luonnollisen kielen ymmärtämiseen.
Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?
Verkostoja sekä mahdollisuuksia osallistua tapaamisiin ja työryhmiin.
Mitä Neuwo aikoo tuoda IAB yhteisöön?
Näkemyksen siitä, miten tekoälyä voidaan hyödyntää digitaalisessa mainonnassa ja markkinoinnissa.
Minkälaiset digimarkkinoinnin ja -mainonnan aiheet/projektit ovat nyt Neuwon työpöydällä?
Erilaiset NLP-mallien hyödyntäminen kontekstuaalisessa markkinoinnissa, esimerkiksi ennustamaan nopeasti nousevia asioita ja ilmiöitä meillä just nyt.
Syksy ja pimeys valtaa alaa - haluatko loppuun antaa parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?
Ehdottomasti uuden Bondin katsominen leffateatterissa, nyt kun sinne taas pääsee 😊
IABlogin Facebook kommentit
BLOGI
Vuoden 2025 kuunnelluimmat IAB Insider -jaksot kertovat suoraan, mitkä teemat ovat olleet digimainonnan ytimessä: retail median kasvu, mittaamisen ja mallinnuksen murros, alustojen muutokset sekä huomion merkitys mainonnan vaikuttavuudessa.
lue lisää19.12.2025
Vuoden 2025 TOP 5 kuunnelluimmat IAB Insider -podcastit
Vuoden 2025 kuunnelluimmat IAB Insider -jaksot kertovat suoraan, mitkä teemat ovat olleet digimainonnan ytimessä: retail median kasvu, mittaamisen ja mallinnuksen murros, alustojen muutokset sekä huomion merkitys mainonnan vaikuttavuudessa.
lue lisää18.12.2025
Digimainonnan sosiaalinen vaikutus Euroopassa – ja mitä se tarkoittaa Suomelle
IAB Europen Beyond Reach: Mapping the Social Impact of Digital Advertising and Media -raportti tarkastelee, miten digitaalisen mainonnan ekosysteemi Euroopassa – ja laajemmin kansainvälisesti – on alkanut tunnistaa, arvioida ja hallita toimintaansa sosiaalisen kestävyyden näkökulmasta.
lue lisää17.12.2025
Vuoden 2025 katsotuimmat IAB Finlandin tapahtumien tallenteet
IAB Finlandin katsotuimmat tapahtumatallenteet pureutuvat mittaamiseen, tekoälyyn, huomion merkitykseen, retail median kasvuun ja vastuullisuuteen. Ne tarjoavat tiivistettyä asiantuntijatietoa ja konkreettisia oppeja suoraan digimainonnan arjesta.
lue lisää16.12.2025
Vuoden 2025 luetuimmat TOP 5 IAB:n oppaat
IAB Finlandin oppaat kokoavat yhteen kymmenien – ellei jopa satojen – asiantuntijatuntien työn ja tiivistävät sen helposti hyödynnettävään muotoon. Vuonna 2025 nämä viisi opasta nousivat ylitse muiden ja keräsivät eniten lukijoita ja kiinnostusta koko markkinassa.
lue lisää
