Icon
IAB Jäsenesittely: Neuwo ja Johannes Harju Uutiset & blogi

IAB Jäsenesittely: Neuwo ja Johannes Harju

29.12.2021 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Neuwo ja Johannes Harju

Johannes Harju, Lead Architect, Neuwo

Kerro hieman itsestäsi ja Neuwosta yrityksenä?

Neuwo tarjoaa erinomaisen kokonaisratkaisun asiasanaluokitukseen, sisällön kategorisointiin sekä samankaltaisten artikkelien etsintään. Myynnin ja markkinoinnin tarpeet Neuwo hoitaa asiakaskohtaisen tai IAB:n mukaisen luokittelun sekä Brand Safety -vahdin avulla.

Itselläni on laaja kokemus IT-alalta, pääasiassa verkkokauppojen rakentamisesta. Viimeiset seitsemän suotta tekoälyn parissa ja erikoistuminen erityisesti luonnollisen kielen ymmärtämiseen.

Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?

Verkostoja sekä mahdollisuuksia osallistua tapaamisiin ja työryhmiin.

Mitä Neuwo aikoo tuoda IAB yhteisöön?

Näkemyksen siitä, miten tekoälyä voidaan hyödyntää digitaalisessa mainonnassa ja markkinoinnissa.

Minkälaiset digimarkkinoinnin ja -mainonnan aiheet/projektit ovat nyt Neuwon työpöydällä?

Erilaiset NLP-mallien hyödyntäminen kontekstuaalisessa markkinoinnissa, esimerkiksi ennustamaan nopeasti nousevia asioita ja ilmiöitä meillä just nyt.

Syksy ja pimeys valtaa alaa - haluatko loppuun antaa parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Ehdottomasti uuden Bondin katsominen leffateatterissa, nyt kun sinne taas pääsee 😊

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
55 % mediamainonnasta digitaalista vuoden ensimmäisellä kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2022 ensimmäisellä kvartaalilla oli 161,8 milj. euroa ja reilusti yli puolet (55 %) mediamainonnasta oli digitaalista. Vuoden 2021 ensimmäiseen kvartaaliin verrattuna kaikki suurimmat digimainonnan momentit olivat yli 10 % kasvussa.

lue lisää

27.04.2022

55 % mediamainonnasta digitaalista vuoden ensimmäisellä kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2022 ensimmäisellä kvartaalilla oli 161,8 milj. euroa ja reilusti yli puolet (55 %) mediamainonnasta oli digitaalista. Vuoden 2021 ensimmäiseen kvartaaliin verrattuna kaikki suurimmat digimainonnan momentit olivat yli 10 % kasvussa.

lue lisää

26.04.2022

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä yli 40 % kasvussa vuonna 2021

IAB Finlandin ja Kantarin alkuvuonna 2022 yhdessä tekemän selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin määrä Suomessa oli vuonna 2021 noin 39,4 miljoonaa euroa. Vuoteen 2020 verrattuna kasvua on peräti 41 %. Markkina-arvio perustuu osin sekä vaikuttajatoimistoilta että vaikuttajilta kerättyihin tietoihin, ja osin arvioihin markkinan eri toimijoiden suuruusluokasta.

lue lisää

28.01.2022

Verkkomainonta lohkaisi puolet mainoskakusta vuonna 2021

Mediamainonta vuonna 2021 13,4 % kasvussa. Verkkomainonta jo 50 % kaikesta mediamainonnasta.

lue lisää

26.11.2021

IAB Finland – Uusi hallitus ja painopisteet vuodelle 2022

IAB Finlandin syyskokouksessa 25.11.2021 esiteltiin ensi vuoden painopisteet ja valittiin uusi hallitus. Vuonna 2022 IAB Finland painottaa toiminnassaan digitaalista liiketoimintaa, osaamista ja ymmärrystä sekä kohdentamista ja mittaamista. IAB Finlandin Industry Partner -jäseninä hallitukseen valittiin vuosiksi 2022 - 2023 Adform Software Finland, Alma Media, Sanoma ja SOK Media. Hallitukseen valittiin myös Dagmar ja TietoEVRY.

lue lisää