Icon
IAB Finlandin jäsenet ovat tyytyväisiä toimintaamme Uutiset & blogi

IAB Finlandin jäsenet ovat tyytyväisiä toimintaamme

14.08.2017

Olemme käyneet kesäkuussa toteutetun jäsenkyselyn palautteen tarkasti läpi ja kehitämme toimintaamme sen pohjalta. Kokonaistyytyväisyys IAB:n toiminaan asteikolla 1-5 oli 4,0. Tärkeimmiksi asioiksi koettiin seminaarit, oppaat ja suositukset. Suosituimmat tavat osallistua toimintaan ovat seminaarit ja työryhmätoiminta. Lähes 80 % kokee saaneensa höydyllistä tietoa digitaalisen markkinoinnin kehityksestä ja uusista ilmiöistä IAB:n jäsenyyden kautta. Muiksi hyödyiksi nostettiin verkostoituminen muiden alan toimijoiden kanssa ja oman osaamisen kehittäminen digitaalisen markkinoinnin alalla. Peräti 77 % vastaajista suosittelisi IAB:n jäsenyyttä verkostonsa yrityksille.

Kiitos kaikille jäsenkyselyyn vastanneille! Vastaajien kesken arvottiin leffalippuja, jotka on toimitettu onnelliselle voittajalle.

BLOGI
IAB selvitti digitaalisen audiomainonnan määrän Suomessa

IAB Finlandin Digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudion kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2021 oli noin 5,6 miljoonaa euroa. Arvio digiaudion kokonaismarkkinasta tehtiin nyt ensimmäistä kertaa. IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.

lue lisää

31.08.2022

IAB selvitti digitaalisen audiomainonnan määrän Suomessa

IAB Finlandin Digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudion kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2021 oli noin 5,6 miljoonaa euroa. Arvio digiaudion kokonaismarkkinasta tehtiin nyt ensimmäistä kertaa. IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.

lue lisää

14.06.2022

Suomessa 36 miljoonaa DOOH-euroa vuonna 2021

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.

lue lisää

07.06.2022

Interact 2022 terveisinä mm. ympäristövastuu ja kuluttajan käyttäytymisen muutokset

IAB Europen lippulaivatapahtumassa julkaistiin Euroopan digimarkkinan luvut sekä käsiteltiin ajankohtaisia aiheita

lue lisää

27.04.2022

55 % mediamainonnasta digitaalista vuoden ensimmäisellä kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2022 ensimmäisellä kvartaalilla oli 161,8 milj. euroa ja reilusti yli puolet (55 %) mediamainonnasta oli digitaalista. Vuoden 2021 ensimmäiseen kvartaaliin verrattuna kaikki suurimmat digimainonnan momentit olivat yli 10 % kasvussa.

lue lisää