IAB < 3 Slush

Slush kokoaa Helsingin Messukeskukseen 18.–19.11. tuhansittain kasvuyrityksiä, sijoittajia ja liike-elämän vaikuttajia. Start-upien lisäksi tapahtumassa tutustutaan menestystarinoihin meiltä ja muualta.
IAB Finland tarjoaa jäsenilleen 20 prosentin alennuksen Slush-lipuista! Company pass (norm. 295 tai 395 euroa) on tarkoitettu startupeille ja conference pass (norm. 395 euroa) suuremmille yrityksille ja muille kävijöille.
IAB:n startup-jäsenet voivat rekisteröityä normaalisti Slushin sivuilla täällä. Rekisteröintilomakkeen täytön jälkeen saat vahvistusviestin, että rekisteröinti on saapunut. Tämän jälkeen Slushin järjestäjät hyväksyvät rekisteröintisi ja lähettävät vahvistusviestin, joka sisältää tietoa tapahtumasta sekä linkit lippujen ostoon. Lipun oston yhteydessä saat alennuksen syöttämällä koodin IABXSLUSH14.
Muut jäsenet voivat ostaa normaalin seminaaripassin täältä. Alennuksen saat syöttämällä koodin IABXSLUSH14.
Nähdään Slushissa!
BLOGI
Vuoden 2025 kuunnelluimmat IAB Insider -jaksot kertovat suoraan, mitkä teemat ovat olleet digimainonnan ytimessä: retail median kasvu, mittaamisen ja mallinnuksen murros, alustojen muutokset sekä huomion merkitys mainonnan vaikuttavuudessa.
lue lisää19.12.2025
Vuoden 2025 TOP 5 kuunnelluimmat IAB Insider -podcastit
Vuoden 2025 kuunnelluimmat IAB Insider -jaksot kertovat suoraan, mitkä teemat ovat olleet digimainonnan ytimessä: retail median kasvu, mittaamisen ja mallinnuksen murros, alustojen muutokset sekä huomion merkitys mainonnan vaikuttavuudessa.
lue lisää18.12.2025
Digimainonnan sosiaalinen vaikutus Euroopassa – ja mitä se tarkoittaa Suomelle
IAB Europen Beyond Reach: Mapping the Social Impact of Digital Advertising and Media -raportti tarkastelee, miten digitaalisen mainonnan ekosysteemi Euroopassa – ja laajemmin kansainvälisesti – on alkanut tunnistaa, arvioida ja hallita toimintaansa sosiaalisen kestävyyden näkökulmasta.
lue lisää17.12.2025
Vuoden 2025 katsotuimmat IAB Finlandin tapahtumien tallenteet
IAB Finlandin katsotuimmat tapahtumatallenteet pureutuvat mittaamiseen, tekoälyyn, huomion merkitykseen, retail median kasvuun ja vastuullisuuteen. Ne tarjoavat tiivistettyä asiantuntijatietoa ja konkreettisia oppeja suoraan digimainonnan arjesta.
lue lisää16.12.2025
Vuoden 2025 luetuimmat TOP 5 IAB:n oppaat
IAB Finlandin oppaat kokoavat yhteen kymmenien – ellei jopa satojen – asiantuntijatuntien työn ja tiivistävät sen helposti hyödynnettävään muotoon. Vuonna 2025 nämä viisi opasta nousivat ylitse muiden ja keräsivät eniten lukijoita ja kiinnostusta koko markkinassa.
lue lisää