Icon
Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin Uutiset & blogi

Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin

27.02.2025 | iab

IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30.  Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,

 

Markkinoinnin ROI - työkalukatsaus 12.3.2025 klo 9:00 - 10:30 (Teams)

  • Työkalukatsaus: Sellforte (Paul Arpikari), AudienceProject (Juha Ourila) ja Amanda AI (Petri Mertanen, Mertanen Analytics Oy)
  • Ryhmäkeskustelu pienryhmissä
  • Pienryhmien purku
  • Seuraavan tapaamisen agenda

 

Tekoäly markkinoinnissa - työkalukatsaus 13.3.2025 klo 9:00 - 10:30 (Teams)

  • Työkalukatsaus: Superline (Kimmo Ihanus) sekä useita työkaluja Sherpan Jukka Niittymaan läpikäymänä 
  • Ryhmäkeskustelu pienryhmissä
  • Pienryhmien purku
  • Seuraavan tapaamisen agenda

 

Mitä ovat IAB:n foorumit?

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,

Foorumeiden arki rakentuu kevään tapaamisten kautta sellaiseksi, että ne palvelevat osallistujia mahdollisimman hyvin. Lähtökohtaisesti foorumeissa kuullaan caseja, puheenvuoroja sekä keskustellaan IAB:n fasilitoimana. Toisin kuin työryhmät, foorumit eivät valista digimarkkinaa vaan keskittyvät vain osallistujien oman osaamisen kasvattamiseen. 

 

Mistä lisätietoa foorumeista?

Foorumeiden Q&A -artikkeli 

 

Miten pääsee mukaan?

Soita ja meilaa IAB:n toimarilla Pasille pasi.raassina@iab.fi 040-575 3726

 


 

 

 

 

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
Vuoden 2025 TOP 5 kuunnelluimmat IAB Insider -podcastit

Vuoden 2025 kuunnelluimmat IAB Insider -jaksot kertovat suoraan, mitkä teemat ovat olleet digimainonnan ytimessä: retail median kasvu, mittaamisen ja mallinnuksen murros, alustojen muutokset sekä huomion merkitys mainonnan vaikuttavuudessa.

lue lisää

19.12.2025

Vuoden 2025 TOP 5 kuunnelluimmat IAB Insider -podcastit

Vuoden 2025 kuunnelluimmat IAB Insider -jaksot kertovat suoraan, mitkä teemat ovat olleet digimainonnan ytimessä: retail median kasvu, mittaamisen ja mallinnuksen murros, alustojen muutokset sekä huomion merkitys mainonnan vaikuttavuudessa.

lue lisää

18.12.2025

Digimainonnan sosiaalinen vaikutus Euroopassa – ja mitä se tarkoittaa Suomelle

IAB Europen Beyond Reach: Mapping the Social Impact of Digital Advertising and Media -raportti tarkastelee, miten digitaalisen mainonnan ekosysteemi Euroopassa – ja laajemmin kansainvälisesti – on alkanut tunnistaa, arvioida ja hallita toimintaansa sosiaalisen kestävyyden näkökulmasta.

lue lisää

17.12.2025

Vuoden 2025 katsotuimmat IAB Finlandin tapahtumien tallenteet

IAB Finlandin katsotuimmat tapahtumatallenteet pureutuvat mittaamiseen, tekoälyyn, huomion merkitykseen, retail median kasvuun ja vastuullisuuteen. Ne tarjoavat tiivistettyä asiantuntijatietoa ja konkreettisia oppeja suoraan digimainonnan arjesta.

lue lisää

16.12.2025

Vuoden 2025 luetuimmat TOP 5 IAB:n oppaat

IAB Finlandin oppaat kokoavat yhteen kymmenien – ellei jopa satojen – asiantuntijatuntien työn ja tiivistävät sen helposti hyödynnettävään muotoon. Vuonna 2025 nämä viisi opasta nousivat ylitse muiden ja keräsivät eniten lukijoita ja kiinnostusta koko markkinassa.

lue lisää