Icon
Tallenne: Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan Tallenteet

Tallenne: Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan

13.06.2024

 

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

Kesäkuun Tietoiskussa kuultiin uunituoreet Adex 2023 tulokset Euroopan digimediamarkkinasta sekä valittuja paloja Suomen mediamarkkinan osalta. Lisäksi julkistettiin kahden työryhmän tuottamien tutkimusten tuloksia, aiheina digiaudio, erityisfokuksena podcastit sekä pelimainonta.

Webinaari on kaikille avoin.

Ohjelma

Tervetuloa - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland

Digitaalinen mediamarkkina 2023 Suomessa ja Euroopassa - Adex 2023 tulokset - Pääekonomisti Pasi Raassina | IAB Finland (lataa tulokset)

Näin suomalainen kuuntelee - Podcast Edition - Digitaalisen audion työryhmästä Maria Lehto | Bauer Media & Noora Peitsara | Sanoma (lataa raportti)

Pelimainonnan nykytila Suomessa -kyselyn tulokset - Gaming työryhmästä Janna Laiho | Azerion & Aleksi Ylitalo | RTL AdAlliance (lataa raportti)

Webinaarin loppusanat - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland

05.12.2024

Tallenne: Kaikki irti datasta

Joulukuun seminaari kokosi yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennyttiin siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Osallistujat saivat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten dataa voi hyödyntää paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.

lue lisää

20.11.2024

Tallenne: Oikotie Asunnot X IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?

Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämän webinaarin tallenteeseen. Tapahtumassa pureuduttiin digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.

lue lisää

13.11.2024

Tallenne: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää

06.11.2024

Tallenne: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit Suomessa 2024

IAB:n marraskuun webinaarissa käsiteltiin ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia.

lue lisää