Icon
Tallenne: Master your Privacy and Policy Tallenteet

Tallenne: Master your Privacy and Policy

26.03.2025

 

 

 

Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakoivat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.

Webinaarin juonsivat IAB:n oma Pasi Raassina ja Graviton Jouni Weckman. Lavalle nousivat: Sherpa, Will & Way, IAB Europe ja Meta

Tervetuloa mukaan tallenteen pariin!

Ohjelma

Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Jouni Weckman | Gravito

Juridiikkaa ja teknologiaa - uhkia ja mahdollisuuksia arjessa tekoälyvallankumouksen aikana - Elina Bono | Sherpa (lataa prese)

Mitä markkinoijan pitää tietää viherpesulainsäädännöstä - Kaisa Hernberg | Will & Way (lataa prese)

Consent or pay - Gosia Kowalska | IAB Europe (lataa prese)

Personalised Ads Regulation, Pay or Consent or Else - Simon Weidler | Meta (lataa prese)

Loppusanat - Pasi Raassina | IAB Finland & Jouni Weckman | Gravito

 

18.06.2025

Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025

Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa. 

lue lisää

03.06.2025

Tallenne: IAB Industry Insider - Programmatic DOOH in Finland and the Nordics

Welcome to the recording of the Industry Insider webinar, hosted by IAB Finland and JCDecaux Finland. This session dives into the latest trends and future outlook of programmatic Digital Out of Home (DOOH) advertising across the Nordic markets.

lue lisää

30.05.2025

Tallenne: Näkökulmia digimarkkinoinnin vastuullisuuteen

Markkinoinnin vastuullisuuteen kiinnitetään entistä enemmän huomiota, kun markkinoinnin ammattilaiset etsivät kestävämpiä ratkaisuja markkinoida. Vastuullisen digimarkkinoinnin mittaaminen yleistyy ja vastuullisesti viestiminen eri kanavissa korostuu.

lue lisää

16.05.2025

Tallenne: Mitä kuuluu Retail media?

Retail media on noussut nopeasti yhdeksi markkinoinnin kiinnostavimmista ja dynaamisimmin kehittyvistä osa-alueista. Kun katseet ovat kääntyneet siihen, miten ostopäätökset syntyvät, markkinointiviestin ajoituksella, kontekstilla ja kohdentamisella on ollut suurempi merkitys kuin koskaan. Retail median voima on piillyt juuri sen kyvyssä yhdistää data, konteksti ja kuluttajan hetki.

lue lisää