Icon
Tallenne: Master your Privacy and Policy Tallenteet

Tallenne: Master your Privacy and Policy

26.03.2025

 

 

 

Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakoivat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.

Webinaarin juonsivat IAB:n oma Pasi Raassina ja Graviton Jouni Weckman. Lavalle nousivat: Sherpa, Will & Way, IAB Europe ja Meta

Tervetuloa mukaan tallenteen pariin!

Ohjelma

Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Jouni Weckman | Gravito

Juridiikkaa ja teknologiaa - uhkia ja mahdollisuuksia arjessa tekoälyvallankumouksen aikana - Elina Bono | Sherpa (lataa prese)

Mitä markkinoijan pitää tietää viherpesulainsäädännöstä - Kaisa Hernberg | Will & Way (lataa prese)

Consent or pay - Gosia Kowalska | IAB Europe (lataa prese)

Personalised Ads Regulation, Pay or Consent or Else - Simon Weidler | Meta (lataa prese)

Loppusanat - Pasi Raassina | IAB Finland & Jouni Weckman | Gravito

 

15.10.2025

Tallenne: IAB x TEADS - Industry Insider: Navigating the Fragmented CTV Landscape

Tapahtumassa Bastian Sarott, STA & CTV Business Lead at Teads, avaa CTV:n nykytilaa Suomen markkinassa ja jakaa konkreettisia vinkkejä siitä, miten brändit voivat hyödyntää sen koko potentiaalin.

lue lisää

02.10.2025

Tallenne: Attention, please! - Huomio mainonnan vaikuttavuuden mittarina

Huomio on mainonnan perusta – ilman sitä ei synny vaikuttavuutta. IAB Finlandin Attention, please! -webinaarissa asiantuntijat avaavat, miksi huomio on noussut markkinoinnin keskeiseksi mittariksi ja miten sitä voidaan mitata, optimoida ja hyödyntää tehokkaammin.

lue lisää

12.09.2025

Tallenne: Digimainonnan mittaaminen – mitä ja miten?

IAB Finlandin asiantuntijaseminaarissa pureuduttiin digimarkkinoinnin mittaamisen ajankohtaisiin näkökulmiin ja käytännön esimerkkeihin. Tallenteella pääset seuraamaan alan asiantuntijoiden puheenvuoroja ja paneelikeskustelua siitä, miten mittaamisen työkalut, tavoitteet ja käytännöt kehittyivät digimarkkinoinnin murroksessa.

lue lisää

29.08.2025

Tallenne: IAB & NØRR3 & Tre Kronor Media - Dynaaminen markkinointi & AI: Automaatiolla kilpailuetua

Tässä webinaaritallenteessa kuulet, miten dynaaminen markkinointi, automaatio ja tekoäly mullistavat digitaalisen mainonnan. NØRR3 ja Tre Kronor Media esittelevät käytännön ratkaisuja, joilla markkinoinnin tehoa voidaan kasvattaa merkittävästi.

lue lisää