
Tallenne: IAB Tietoisku
Tervetuloa katsomaan IAB Finlandin ensimmäistä IAB Tietoiskua! Tässä tapahtuman tallenteessa pääset sukeltamaan syvälle digitaalisen markkinoinnin maailmaan, kun esittelemme työryhmiemme tuotoksia.
Tämä tiivis noin tunnin mittainen setti tarjoaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden pysyä ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin uusimmista trendeistä, oivalluksista ja innovaatioista. Neljä kertaa vuodessa järjestettävässä IAB Tietoiskussa jaamme IAB:n työryhmien tuoreimmat aikaansaannokset, tarjoamme markkinaa helpottavia oppaita, katsauksia ja työkaluja, sekä otamme katsauksia mediamainonnan markkinan nykytilanteeseen.
Olitpa sitten markkinointialan ammattilainen, digimarkkinoinnista kiinnostunut tai vain halukas oppimaan uutta, tämä tapahtuman tallenne on juuri sinulle. Saat kuulla asiantuntijoiltamme, miten voit hyödyntää Retail Mediaa, tehdä vaikuttavaa sisältömarkkinointia, maksimoida digiulkomainonnan potentiaalin ja hyödyntää gaming-alaa markkinoinnissasi.
Ohjelma
Tervetuloa - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland (lataa prese)
Retail Median Suomen tilannekatsaus - Retail Media työryhmästä Hannele Jauhiainen | Kesko & Sami Hiirsalmi | SOK Smart Marketing (lataa opas)
Miten Suomi puhuu sisältömarkkinoinnista: termit ja terminologia - Sisältömarkkinoinnin työryhmästä Pasi Raassina | IAB Finland (lataa opas)
Digiulkomainonnan ostajan tärkein työkalu: DOOH kartta 2.0 - Digiulkomainonnan työryhmästä Aapo Koro | Outshine (lataa prese)
Gaming Myytinmurtajat rikkoo ennakkoluuloja ja väärinkäsityksiä Gaming-mainontaan liittyen - Gaming työryhmästä Janna Laiho | Azerion & Aleksi Ylitalo | RTL AdAlliance (lataa prese)
Kuinka hyvin toimialalla on markkinointiteknologiat käytössä? Markkinakyselyn tuloksia! - Martech työryhmästä Charlotta Muinonen | Neste & Henri Maunuksela | dentsu (lataa tulokset)
Webinaarin loppusanat - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland
18.06.2025
Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025
Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa.
lue lisää03.06.2025
Tallenne: IAB Industry Insider - Programmatic DOOH in Finland and the Nordics
Welcome to the recording of the Industry Insider webinar, hosted by IAB Finland and JCDecaux Finland. This session dives into the latest trends and future outlook of programmatic Digital Out of Home (DOOH) advertising across the Nordic markets.
lue lisää30.05.2025
Tallenne: Näkökulmia digimarkkinoinnin vastuullisuuteen
Markkinoinnin vastuullisuuteen kiinnitetään entistä enemmän huomiota, kun markkinoinnin ammattilaiset etsivät kestävämpiä ratkaisuja markkinoida. Vastuullisen digimarkkinoinnin mittaaminen yleistyy ja vastuullisesti viestiminen eri kanavissa korostuu.
lue lisää16.05.2025
Tallenne: Mitä kuuluu Retail media?
Retail media on noussut nopeasti yhdeksi markkinoinnin kiinnostavimmista ja dynaamisimmin kehittyvistä osa-alueista. Kun katseet ovat kääntyneet siihen, miten ostopäätökset syntyvät, markkinointiviestin ajoituksella, kontekstilla ja kohdentamisella on ollut suurempi merkitys kuin koskaan. Retail median voima on piillyt juuri sen kyvyssä yhdistää data, konteksti ja kuluttajan hetki.
lue lisää