Icon
Tallenne: Digitaalisen telkkarin mahdollisuudet mainostajalle Tallenteet

Tallenne: Digitaalisen telkkarin mahdollisuudet mainostajalle

13.02.2025

 

 

Digitaalinen televisio mainostajan näkökulmasta – katso webinaaritallenne!

IAB Finlandin ja Digitan järjestämä webinaari tarjosi kattavan katsauksen digitaalisen television tarjoamiin mahdollisuuksiin mainostajille. Tallenteelta pääset kuulemaan asiantuntijoiden näkemyksiä siitä, kuinka HD-siirtymä, kasvava ison ruudun kulutus ja HybridiTV:n innovatiiviset ratkaisut voivat luoda lisäarvoa niin brändeille kuin kuluttajille.

Webinaarin sisältö:

🔹 HD-siirtymän vaikutukset – Miten digitaalisen television kehitys muuttaa mediamarkkinaa ja avaa uusia mahdollisuuksia mainostajille?
🔹 Liikkuvan kuvan rooli markkinoinnissa – Kuinka ison ruudun katselu voi tehostaa brändiviestintää ja luoda vaikuttavampia kuluttajakokemuksia?
🔹 Case-esimerkit käytännöstä – Konkreettisia esimerkkejä siitä, miten HybridiTV-teknologiaa on jo hyödynnetty onnistuneesti mainonnassa.

Tallenteen avulla saat arvokkaita oivalluksia ja työkaluja digitaalisen television hyödyntämiseen markkinoinnissa sekä näkymän tulevaisuuden trendeihin.

Katso tallenne ja ota kaikki hyöty irti digitaalisen television mahdollisuuksista!

Ohjelma:

Alkusanat - Pasi Raaasina | IAB Finland & Jani Saari | Digita

Mainostajalle lisäbuustia HD-siirtymästä - Jani Saari | Digita (lataa prese)

Liikkuvan kuvan merkitys brändeille tulevaisuudessa - Teemu Suutari | OMD (lataa prese)

HybridiTV:n case-esimerkkejä - Jari Karhu | Digita (lataa prese)

Q&A

 

23.04.2025

Tallenne: Mediakentän kasvavat kanavat

Uutta aikaa medialle, kirjaimellisesti. Suomalaisten mediankulutus oli kasvanut yli 2,5 tunnilla vuoden 2016 jälkeen, ja tästä ajasta peräti 40 minuuttia kohdistui uusiin medioihin. Kyse ei ollut pelkästä siirtymästä, vaan laajennuksesta. Media kulki mukana lenkillä, siivouksessa ja työmatkoilla. Kuluttajien arjen rytmit, kosketuspisteet ja keskittymisen hetket olivat muuttuneet, ja tapahtumassa pohdittiin, oliko strategiat muutettu niiden mukana.

lue lisää

16.04.2025

Tallenne: IAB x REBL Industry Insider: Retail media – Hypestä hyötyihin

Retail media on yksi nopeimmin kasvaneista markkinoinnin alueista, mutta mitä se on tarkoittanut Suomessa tähän mennessä – ja miltä vuosi 2030 näyttää? Webinaarissa käsittelimme tämän hetken suurimpia mahdollisuuksia ja haasteita sekä kuulimme asiantuntijoiden näkemyksiä ja käytännön case-esimerkin Retail median hyödyntämisestä

lue lisää

11.04.2025

Tallenne: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!

Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti, ja brändit etsivät jatkuvasti uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukelsimme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Alan johtavat asiantuntijat jakoivat käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.

lue lisää

04.04.2025

Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC

IAB:n ja Alephin järjestämässä koulutuksessa syvennyttiin Snapchatin käyttöön Suomessa ja erityisesti AR-linssien tarjoamiin mahdollisuuksiin mainonnassa. Osallistujat saivat käytännön vinkkejä linssien suunnitteluun, esimerkkejä eri kampanjatavoitteisiin sopivista toteutuksista sekä katsauksen siihen, miten AR-mainontaa on hyödynnetty menestyksekkäästi osana laajempia markkinointikokonaisuuksia.

lue lisää