
Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025
Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa.
Toiminnanjohtaja Pasi Raassina esitteli 22.5.2025 julkaistun IAB Europen AdEx-tutkimuksen tulokset, jotka valottivat digitaalisen mainonnan määrää Euroopassa. Näitä tuloksia peilattiin tarkasti myös Suomen markkinoihin. Lisäksi Raassina avasi näkymiä vuoden 2025 kehitykseen niin Suomessa kuin Euroopassakin.
Webinaarissa käytiin läpi myös kevään IAB-tähtihetkiä, kuten työryhmien toteuttamia oppaita ja tutkimuksia. Tapahtuman juonsivat IAB Finlandin Jannina Niskala ja Hanna Karta, jotka johdattelivat osallistujat ajankohtaisten aiheiden äärelle.
Tämä tallenne tarjoaa arvokasta tietoa niin markkinoijille, median edustajille kuin digimainonnan kehityksestä kiinnostuneille asiantuntijoille.
Agenda:
Alkusanat ja IAB-työryhmät H1/2025 – Jannina Niskala & Hanna Karta, IAB Finland
IAB Europe AdEx 2024: Digitaalisen mediamainonnan määrä Euroopassa – Pasi Raassina, IAB Finland
Katse horisonttiin: Digimainonnan määrä Suomessa ja Euroopassa 2025 – Pasi Raassina, IAB Finland
Kysymyksiä ja vastauksia
29.08.2025
Tallenne: IAB & NØRR3 & Tre Kronor Media - Dynaaminen markkinointi & AI: Automaatiolla kilpailuetua
Tässä webinaaritallenteessa kuulet, miten dynaaminen markkinointi, automaatio ja tekoäly mullistavat digitaalisen mainonnan. NØRR3 ja Tre Kronor Media esittelevät käytännön ratkaisuja, joilla markkinoinnin tehoa voidaan kasvattaa merkittävästi.
lue lisää18.06.2025
Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025
Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa.
lue lisää03.06.2025
Tallenne: IAB Industry Insider - Programmatic DOOH in Finland and the Nordics
Welcome to the recording of the Industry Insider webinar, hosted by IAB Finland and JCDecaux Finland. This session dives into the latest trends and future outlook of programmatic Digital Out of Home (DOOH) advertising across the Nordic markets.
lue lisää30.05.2025
Tallenne: Näkökulmia digimarkkinoinnin vastuullisuuteen
Markkinoinnin vastuullisuuteen kiinnitetään entistä enemmän huomiota, kun markkinoinnin ammattilaiset etsivät kestävämpiä ratkaisuja markkinoida. Vastuullisen digimarkkinoinnin mittaaminen yleistyy ja vastuullisesti viestiminen eri kanavissa korostuu.
lue lisää