Icon
Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025 Tallenteet

Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025

18.06.2025

 

Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa. 

Toiminnanjohtaja Pasi Raassina esitteli 22.5.2025 julkaistun IAB Europen AdEx-tutkimuksen tulokset, jotka valottivat digitaalisen mainonnan määrää Euroopassa. Näitä tuloksia peilattiin tarkasti myös Suomen markkinoihin. Lisäksi Raassina avasi näkymiä vuoden 2025 kehitykseen niin Suomessa kuin Euroopassakin.

Webinaarissa käytiin läpi myös kevään IAB-tähtihetkiä, kuten työryhmien toteuttamia oppaita ja tutkimuksia. Tapahtuman juonsivat IAB Finlandin Jannina Niskala ja Hanna Karta, jotka johdattelivat osallistujat ajankohtaisten aiheiden äärelle.

Tämä tallenne tarjoaa arvokasta tietoa niin markkinoijille, median edustajille kuin digimainonnan kehityksestä kiinnostuneille asiantuntijoille.

Agenda:

Alkusanat ja IAB-työryhmät H1/2025 – Jannina Niskala & Hanna Karta, IAB Finland

IAB Europe AdEx 2024: Digitaalisen mediamainonnan määrä Euroopassa – Pasi Raassina, IAB Finland

Katse horisonttiin: Digimainonnan määrä Suomessa ja Euroopassa 2025 – Pasi Raassina, IAB Finland

Kysymyksiä ja vastauksia

 

 

18.06.2025

Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025

Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa. 

lue lisää

03.06.2025

Tallenne: IAB Industry Insider - Programmatic DOOH in Finland and the Nordics

Welcome to the recording of the Industry Insider webinar, hosted by IAB Finland and JCDecaux Finland. This session dives into the latest trends and future outlook of programmatic Digital Out of Home (DOOH) advertising across the Nordic markets.

lue lisää

30.05.2025

Tallenne: Näkökulmia digimarkkinoinnin vastuullisuuteen

Markkinoinnin vastuullisuuteen kiinnitetään entistä enemmän huomiota, kun markkinoinnin ammattilaiset etsivät kestävämpiä ratkaisuja markkinoida. Vastuullisen digimarkkinoinnin mittaaminen yleistyy ja vastuullisesti viestiminen eri kanavissa korostuu.

lue lisää

16.05.2025

Tallenne: Mitä kuuluu Retail media?

Retail media on noussut nopeasti yhdeksi markkinoinnin kiinnostavimmista ja dynaamisimmin kehittyvistä osa-alueista. Kun katseet ovat kääntyneet siihen, miten ostopäätökset syntyvät, markkinointiviestin ajoituksella, kontekstilla ja kohdentamisella on ollut suurempi merkitys kuin koskaan. Retail median voima on piillyt juuri sen kyvyssä yhdistää data, konteksti ja kuluttajan hetki.

lue lisää