Icon
Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC Tallenteet

Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC

04.04.2025

 

 

 

Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC

Koulutuksen aluksi avattiin mikä Snapchat on, ketkä sitä Suomessa käyttävät ja miten he Snapchatia käyttävät.  
Tämän jälkeen käytiin läpi eri tapoja, miten AR-linssejä voi hyödyntää mainonnassa ja miksi AR-linssejä kannattaa hyödyntää.

Koulutuksessa edettiin esimerkkien kautta sitä mitä tulee ottaa huomioon AR linssitoteutuksen suunnittelussa.  Näytettiin esimerkkejä siitä, millaiset linssitoteutukset soveltuvat eri kampanjatavoitteisiin ja miten TV-mainonnan konseptia on hyödynnetty linssimainonnan toteutuksessa menestyksekkäästi.

Koulutuksessa esiteltiin erilaisia vinkkejä ja käytännön tietoa Snapchatissa mainostamisesta ja käytiin läpi myös case-esimerkkejä, joissa Snapchatin AR-mainontaa on hyödynnetty menestyksekkäästi.  

Ohjelma

Snapchatin tilanne Suomessa ja AR:n käyttö - Riina Ahonen | Aleph (lataa prese)

AR mainonnan mahdollisuudet ja hyödyt - Marko Multisilta | Aleph

A Guide to Planning and Creating Successful Lens Solutions - Ausra Stirbyte | Aleph

Q&A

 

12.11.2025

Tallenne: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet 2025

Tässä IAB Finlandin webinaarissa sukellettiin ohjelmallisen ostamisen ajankohtaisimpiin teemoihin, teknologisiin kehityssuuntiin ja tuoreimpaan tutkimustietoon. Aamun aikana tarjoiltiin asiantuntijapuheenvuoroja mm. datan hyödyntämisestä mainosinventaarin myynnissä, tekoälyn vaikutuksista ohjelmalliseen ostamiseen sekä siitä, miten pohjoismaisella teknologialla voidaan haastaa alan jättiläisiä.

lue lisää

31.10.2025

Tallenne: Tekoäly tuli taloon

IAB Finlandin asiantuntijaseminaarissa pureuduttiin tekoälyn hyödyntämisen ajankohtaisiin näkökulmiin ja käytännön esimerkkeihin. Tallenteella pääset seuraamaan alan asiantuntijoiden puheenvuoroja siitä, miten tekoäly työkalut ja käytännöt kehittyvät digimarkkinoinnin murroksessa.

lue lisää

15.10.2025

Tallenne: IAB x TEADS - Industry Insider: Navigating the Fragmented CTV Landscape

Tapahtumassa Bastian Sarott, STA & CTV Business Lead at Teads, avaa CTV:n nykytilaa Suomen markkinassa ja jakaa konkreettisia vinkkejä siitä, miten brändit voivat hyödyntää sen koko potentiaalin.

lue lisää

02.10.2025

Tallenne: Attention, please! - Huomio mainonnan vaikuttavuuden mittarina

Huomio on mainonnan perusta – ilman sitä ei synny vaikuttavuutta. IAB Finlandin Attention, please! -webinaarissa asiantuntijat avaavat, miksi huomio on noussut markkinoinnin keskeiseksi mittariksi ja miten sitä voidaan mitata, optimoida ja hyödyntää tehokkaammin.

lue lisää