Icon
Vuoden IABloggaja 2013 – Atte Kniivilä! Uutiset & blogi

Vuoden IABloggaja 2013 – Atte Kniivilä!

04.03.2014 | Marko Siltala

IABlogin vakituisten asiantuntijoiden keskuudesta on valittu Vuoden IABloggaaja vuosimallia 2013. Nyt valinta osui mobiilimarkkinoinnista aktiivisesti bloganneeseen Atte Kniivilään. Valinta toteutettiin edellisen vuoden tapaan siten, että raadille nostettiin kolme ehdokasta, joista valita ansioitunein bloggaaja.

Raatiin kuuluivat IAB:n edustajina toiminnanjohtaja Birgitta Takala sekä viestintä- ja markkinointipäällikkö Lotta Heikkeri. Raadin ulkopuolisena jäsenenä toimi Blogirinki Median perustaja Jenni Häyrinen, joka pitää myös Liemessä-ruokablogia.

Kuluvana vuonna Atte on aktiivisesti käsitellyt ajankohtaisia mobiilimarkkinoinnin aiheita noudattaen erinomaisesti IABlogin sisältöohjeistusta. Atte tarjoilee blogeissaan aiheita, jotka pureutuvat myös yksityiskohtiin ja tarjoilevat vastauksia. Näin hänen artikkelinsa ovat usein alan ihmisille mielenkiintoista ja hyödyllistä luettavaa.

Jenni Häyrinen kommentoi voittajan kirjoituksia seuraavasti: ”Atte tarttuu ajankohtaisiin aiheisiin. Erityisesti arvostan, että Aten kirjoitukset ovat eteenpäin katsovia, mukaansatempaavia ja tarjoavat uusia näkökulmia perinteisen ja totutun sijaan. Asiantuntijaroolista huolimatta Atte onnistuu säilyttämään kirjoituksissa rennon ja helposti lähestyttävän tyylin.

Kuvassa vasemmalta lukien: Lotta Heikkeri, Birgitta Takala, Atte Kniivilä, Jenni Häyrinen ja Marko Siltala.

IABlogi on nyt toiminut kaksi vuotta digitaalisen median asialla. On hienoa nähdä, että blogi on vakiintunut ja se on selvästikin tullut jäädäkseen. Konsepti on herättänyt kiinnostusta myös muiden maiden IAB-järjestöissä, joista muun muassa IAB Australian sivuille onkin jo syntynyt sisarblogi.

Kaikesta tästä kuuluu kiitos IABlogin asiantuntijoille. Oman leipätyönsä ohella he jakavat osaamistaan ja luovat keskustelua. Näin he toimivat yhteisellä asialla kehittämässä digitaalisen mainonnan kasvua ja kehitystä.

Mutta. Kolmas vuosi toden sanoo. Hyvän perustan päälle on aina parempi rakentaa uutta. Kuluvana vuonna keskitymme selvästi voimakkaammin laadukkaan sisällön ja erilaisten kumppanuuksien määrän kasvattamiseen. Tästä on hyvä jatkaa. Vielä kerran paljon onnea Atelle!

IABlogin Facebook kommentit

Artikkeli Kvartaalitiedotteet Uutiset
IAB Europe Adex 2020 - Digitaalisen mediamainonnan määrä Euroopassa +6,3 % kasvussa

IAB Europe julkaisi vuotuisen AdEx-raportin Euroopan digimarkkinasta toukokuun lopulla osana Interact -webinaaria. Raportin mukaan digimainonta kasvoi vuonna 2020 +6,3 % vuodesta 2019. Kaiken kaikkiaan 56,5 % Euroopan mediamainonnasta oli vuonna digitaalista ja digimainonnan kokonaissumma ylsi 69,4 miljardiin euroon. AdEx-raporttiin toimitti tietoa 28 Euroopan maata.

lue lisää

15.06.2021

IAB Europe Adex 2020 - Digitaalisen mediamainonnan määrä Euroopassa +6,3 % kasvussa

IAB Europe julkaisi vuotuisen AdEx-raportin Euroopan digimarkkinasta toukokuun lopulla osana Interact -webinaaria. Raportin mukaan digimainonta kasvoi vuonna 2020 +6,3 % vuodesta 2019. Kaiken kaikkiaan 56,5 % Euroopan mediamainonnasta oli vuonna digitaalista ja digimainonnan kokonaissumma ylsi 69,4 miljardiin euroon. AdEx-raporttiin toimitti tietoa 28 Euroopan maata.

lue lisää

11.05.2021

Verkkomainonta mukavassa kasvussa vuoden ensimmäisellä kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2021 ensimmäisellä kvartaalilla oli 141 milj. euroa. Ennätyksellisesti jo peräti 53 prosenttia kaikesta mediamainonnasta on digitaalista. Kasvu digimainonnan eri momenteissa oli kauttaaltaan positiivista, vaikka on huomionarvoista ettei display- ja outstream-mainonnan vertailu ole mahdollista Kantarin raportointimuutosten johdosta.

lue lisää

10.05.2021

Evästemuutos edessä - oletko valmis?

Mainonnan teknologiayritys Adform ja ja digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin yhteisö IAB Finland toteuttivat maalis–huhtikuussa tutkimuksen, jossa selvitettiin suomalaisten mainostajien ajatuksia kolmannen osapuolen evästeiden käytön loppumisesta mainostamisen näkökulmasta. Tutkimukseen osallistui 52 markkinointipäättäjää.

lue lisää

29.01.2021

Verkkomainonta kasvoi 2,2% haastavassa tilanteessa 2020 - verkkomainonta jo lähes puolet koko mainoskakusta

Mediamainonnan kokonaiskakku vuonna 2020 laski -11,3 % ollen 1125,7 miljoonaa euroa. Ainoana kasvavana mediaryhmänä oli verkkomainonta (+2,2 %).

lue lisää