Icon
Tarjolla digimarkkinoinnin näköalapaikka - Ota digitaalisen markkinoinnin ekosysteemi haltuun! Uutiset ja tiedotteet

Tarjolla digimarkkinoinnin näköalapaikka - Ota digitaalisen markkinoinnin ekosysteemi haltuun!

24.10.2013

Verkkomarkkinoinnin etujärjestö IAB Finland ry hakee markkinointihenkistä tiimityöskentelijää viimeistään 7.1.2014 alkaen. Tämän sosiaalisen ja avoimen hyvän tyypin työkenttään kuuluu mm. tapahtumakonseptin kehittäminen sekä monipuoliset markkinoinnilliset tehtävät.

Arvostamme Sinussa:

  • Ennakkoluulotonta ja avointa suhtautumista nopeatempoiseen toimistotyöhön
  • Hyvää tiimityöskentely- ja projektinhallintakykyä
  • Office- ja kuvankäsittelyohjelmien erinomaista osaamista
  • Verkkojulkaisujärjestelmän sekä sähköpostimarkkinoinnin työkalujen osaamista
  • Sosiaalisen median kanavien hyvää tuntemusta ja hallintaa
  • Kokemusta tapahtumajärjestelystä ja -markkinoinnista
  • Järjestötoiminnan ja media-alan tuntemusta
  • Halua ja innostuneisuutta oppia uutta.

IAB Finland tarjoaa:

  • Paikan digitaalisen markkinoinnin keskiössä: Digimarkkinoinnin kehittymisen seuraamisen lähietäisyydeltä sekä uusimpien ilmiöiden havaitsemisen ensimmäisten joukossa
  • Huikeat verkostoitumismahdollisuudet kaikkien keskeisimpien digitaalisen markkinoinnin yritysten ja asiantuntijoiden kanssa
  • Mielenkiintoiset ja vaihtelevat työtehtävät
  • Keskeisen sijainnin Helsingin ydinkeskustassa
  • Mahdollisuuden myös 4-päiväiseen työviikkoon.

Kyselyihin vastaa toiminnanjohtaja Birgitta Takala.
Lähetä ansioluettelo sekä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen 15.11.2013 mennessä birgitta.takala(at)iab.fi. Paikka täytetään vuoden määräaikaisena työsuhteena heti sopivan henkilön löydyttyä.

15.06.2021

IAB Europe Adex 2020 - Digitaalisen mediamainonnan määrä Euroopassa +6,3 % kasvussa

IAB Europe julkaisi vuotuisen AdEx-raportin Euroopan digimarkkinasta toukokuun lopulla osana Interact -webinaaria. Raportin mukaan digimainonta kasvoi vuonna 2020 +6,3 % vuodesta 2019. Kaiken kaikkiaan 56,5 % Euroopan mediamainonnasta oli vuonna digitaalista ja digimainonnan kokonaissumma ylsi 69,4 miljardiin euroon. AdEx-raporttiin toimitti tietoa 28 Euroopan maata.

lue lisää

11.05.2021

Verkkomainonta mukavassa kasvussa vuoden ensimmäisellä kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2021 ensimmäisellä kvartaalilla oli 141 milj. euroa. Ennätyksellisesti jo peräti 53 prosenttia kaikesta mediamainonnasta on digitaalista. Kasvu digimainonnan eri momenteissa oli kauttaaltaan positiivista, vaikka on huomionarvoista ettei display- ja outstream-mainonnan vertailu ole mahdollista Kantarin raportointimuutosten johdosta.

lue lisää

10.05.2021

Evästemuutos edessä - oletko valmis?

Mainonnan teknologiayritys Adform ja ja digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin yhteisö IAB Finland toteuttivat maalis–huhtikuussa tutkimuksen, jossa selvitettiin suomalaisten mainostajien ajatuksia kolmannen osapuolen evästeiden käytön loppumisesta mainostamisen näkökulmasta. Tutkimukseen osallistui 52 markkinointipäättäjää.

lue lisää

29.01.2021

Verkkomainonta kasvoi 2,2% haastavassa tilanteessa 2020 - verkkomainonta jo lähes puolet koko mainoskakusta

Mediamainonnan kokonaiskakku vuonna 2020 laski -11,3 % ollen 1125,7 miljoonaa euroa. Ainoana kasvavana mediaryhmänä oli verkkomainonta (+2,2 %).

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!