
REKRY: Markkinointisuunnittelija IAB Finlandille
MIKÄ IHMEEN IAB?
IAB Finland on yhteisö, jossa laajassa jäsenkunnassa kohtaa digialan medioiden, mainostajien, toimistojen sekä teknologiayritysten ammattilaisnäkemys. Yhteisön tavoitteena on edistää maamme digitaalisen kilpailukyvyn kehittymistä laajasti ja monipuolisesti. Missionsa mukaisesti IAB Finland on innostuneiden ja uteliaiden ammattilaisten yhteisö, jonka toiminnan tarkoitus on kiihdyttää jäsenyritysten liiketoiminnan kasvua digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin avulla. IAB Finland on yhdessä yli kahdenkymmenen muun Euroopan maan kanssa osa IAB Europea. Lue lisää IAB Finlandista
TYÖNKUVA
Markkinointisuunnittelijana sinulla on laaja ja tärkeä rooli IAB Finlandin operatiivisessa työssä.
Työnkuvaan kuuluu:
- sisällöntuotantoa kaikkiin kanaviin (esim. some, iab.fi, uutiskirjeet, tiedotteet)
- markkinoinnin operatiivisia tehtäviä
- maksetun mainonnan ostamista
- visuaalista sisällöntuotantoa (esim. Photoshop, InDesign)
- markkinoinnin kehittämistä yhdessä muun IAB-tiimin kanssa
MITÄ ODOTAMME SINULTA
- Tärkeintä on hakijan asenne sekä kiinnostus toimialaa kohtaan.
- Arvostamme erityisesti oma-aloitteisuutta, joustavuutta, yrittäjähenkisyyttä ja aikaansaavuutta.
- Odotamme vähintään muutaman vuoden kokemusta sisällöntuotannosta
- On eduksi, jos sinulla on jo valmiiksi kokemusta markkinoinnin automaatiotyökaluista ja/tai digimainonnan ostamisesta.
MITÄ TARJOAMME SINULLE
- IAB Finland tarjoaa näköalapaikan nopeasti kehittyvän digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ytimessä, työssäsi pysyt ajantasalla digimarkkinoinnin uusimmista käänteistä
- Saat tehdä vakituisessa työsuhteessa näkyvää työtä ja verkostoitua IAB:n jäsenyritysten rautaisten ammattilaisten kanssa.
- Jatkuvasti muuttuva digitaalinen kenttä tarjoaa yhdessä IAB:n kansainvälisen verkoston kanssa erinomaiset mahdollisuudet oman ammattitaidon jatkuvaan kehittämiseen.
- Nopeatempoinen ja rento työilmapiiri sekä omasta mielestään huumorintajuiset työkaverit!
- IAB:n modernit toimistotilat sijaitsevat Helsingin keskustassa (Bulevardi 21), mutta voit tietenkin työskennellä joustavasti myös etänä.
KIINNOSTUITKO
Lähetä hakemuksesi, CV ja palkkatoiveesi osoitteeseen toimisto@iab.fi 9.8.2021mennessä. Voit lähettää myös työnäytteitä tai portfolion halutessasi. Lisätietoja työtehtävästä saat toimistoaikoina 5.7.–16.7. Mira Vaurulalta (mira.vaurula@iab.fi, +358 40 168 0385) sekä 2.8.–8.8. Pasi Raassinalta (pasi.raassina@iab.fi, +358 40 575 3726). Aloitamme hakemusten käsittelyn hakuajan jälkeen.
IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä 27 Euroopan maan muodostamaan IAB Europe -yhteisöä.
Tutustu IAB Finlandiin myös LinkedInissä, Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa!
www.iab.fi
www.iabeurope.eu
14.02.2025
Digitaalinen ulkomainonta jatkoi vahvaa kasvuaan 2024 – markkinaestimaatti nousi 61 miljoonaan euroon
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän arvion mukaan digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) markkinan koko Suomessa kasvoi vuonna 2024 noin 61 miljoonaan euroon. Tämä tarkoittaa 14 prosentin kasvua vuoteen 2023 verrattuna, jolloin markkina oli 53,6 miljoonaa euroa. Vuoden 2024 markkinakasvu osoittaa, että DOOH on yksi vauhdikkaammin kasvavista mainonnan muodoista Suomessa.
lue lisää14.02.2025
Suomessa noin 15 miljoonaa natiivimainoseuroa vuonna 2024
IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on julkaissut arvion natiivimainonnan määrästä Suomessa. Vuoden 2024 estimaatti on 14,6 miljoonaa euroa, jossa on laskua vuoteen 2023 verratuna noin 7 %.
lue lisää14.02.2025
Digitaalisen audiomainonnan kasvu jatkui Suomessa myös vuonna 2024
IAB Finlandin digitaalisen audiomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiaudiomainonnan markkina vuonna 2024 oli 9,5 miljoonaa euroa. Vuonna 2023 markkina-arvio oli 9,3 miljoonaa euroa ja sitä edeltävänä vuonna 2022 7,1 miljoonaa euroa.
lue lisää23.01.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaatti uudistuu – pysy ajan tasalla muuttuvassa maailmassa
Digimarkkinoinnin, mainonnan ja median maailma kehittyy nopeammin kuin koskaan aiemmin. Alan ammattilaisena tiedät, miten tärkeää on pysyä ajan tasalla uusista trendeistä, työkaluista ja parhaista käytännöistä. Siksi me IAB:llä päivitämme jatkuvasti digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattia – vastaamaan tämän päivän ja huomisen haasteisiin.
lue lisää