Icon
REKRY: Markkinointisuunnittelija IAB Finlandille Uutiset ja tiedotteet

REKRY: Markkinointisuunnittelija IAB Finlandille

28.06.2021

MIKÄ IHMEEN IAB?

IAB Finland on yhteisö, jossa laajassa jäsenkunnassa kohtaa digialan medioiden, mainostajien, toimistojen sekä teknologiayritysten ammattilaisnäkemys. Yhteisön tavoitteena on edistää maamme digitaalisen kilpailukyvyn kehittymistä laajasti ja monipuolisesti. Missionsa mukaisesti IAB Finland on innostuneiden ja uteliaiden ammattilaisten yhteisö, jonka toiminnan tarkoitus on kiihdyttää jäsenyritysten liiketoiminnan kasvua digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin avulla. IAB Finland on yhdessä yli kahdenkymmenen muun Euroopan maan kanssa osa IAB Europea. Lue lisää IAB Finlandista

TYÖNKUVA

Markkinointisuunnittelijana sinulla on laaja ja tärkeä rooli IAB Finlandin operatiivisessa työssä.
Työnkuvaan kuuluu:

  • sisällöntuotantoa kaikkiin kanaviin (esim. some, iab.fi, uutiskirjeet, tiedotteet)
  • markkinoinnin operatiivisia tehtäviä
  • maksetun mainonnan ostamista
  • visuaalista sisällöntuotantoa (esim. Photoshop, InDesign)
  • markkinoinnin kehittämistä yhdessä muun IAB-tiimin kanssa

MITÄ ODOTAMME SINULTA

  • Tärkeintä on hakijan asenne sekä kiinnostus toimialaa kohtaan.
  • Arvostamme erityisesti oma-aloitteisuutta, joustavuutta, yrittäjähenkisyyttä ja aikaansaavuutta.
  • Odotamme vähintään muutaman vuoden kokemusta sisällöntuotannosta
  • On eduksi, jos sinulla on jo valmiiksi kokemusta markkinoinnin automaatiotyökaluista ja/tai digimainonnan ostamisesta.

MITÄ TARJOAMME SINULLE

  • IAB Finland tarjoaa näköalapaikan nopeasti kehittyvän digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ytimessä, työssäsi pysyt ajantasalla digimarkkinoinnin uusimmista käänteistä
  • Saat tehdä vakituisessa työsuhteessa näkyvää työtä ja verkostoitua IAB:n jäsenyritysten rautaisten ammattilaisten kanssa.
  • Jatkuvasti muuttuva digitaalinen kenttä tarjoaa yhdessä IAB:n kansainvälisen verkoston kanssa erinomaiset mahdollisuudet oman ammattitaidon jatkuvaan kehittämiseen.
  • Nopeatempoinen ja rento työilmapiiri sekä omasta mielestään huumorintajuiset työkaverit!
  • IAB:n modernit toimistotilat sijaitsevat Helsingin keskustassa (Bulevardi 21), mutta voit tietenkin työskennellä joustavasti myös etänä.

KIINNOSTUITKO

Lähetä hakemuksesi, CV ja palkkatoiveesi osoitteeseen toimisto@iab.fi 9.8.2021mennessä. Voit lähettää myös työnäytteitä tai portfolion halutessasi. Lisätietoja työtehtävästä saat toimistoaikoina 5.7.–16.7. Mira Vaurulalta (mira.vaurula@iab.fi, +358 40 168 0385) sekä 2.8.–8.8. Pasi Raassinalta (pasi.raassina@iab.fi, +358 40 575 3726). Aloitamme hakemusten käsittelyn hakuajan jälkeen.

IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä 27 Euroopan maan muodostamaan IAB Europe -yhteisöä.

Tutustu IAB Finlandiin myös LinkedInissä, Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa!
www.iab.fi
www.iabeurope.eu

03.02.2023

Verkkomainonta 10 % kasvussa vuonna 2022

Mediamainontaan käytettiin vuonna 2022 yhteensä 1 328 miljoonaa euroa, mikä on 4,1% enemmän kuin edellisvuonna. Verkkomedia oli suurin mediaryhmä (53%) ja verkkomainonnan (+9,8 %) lisäksi kasvussa oli myös radiomainonta (+3,6 %), ulkomainonta (+20,7 %) sekä elokuvamainonta (+76,8 %).

lue lisää

13.01.2023

IAB Finland 2023 - Kattoteemana vastuullisuus

IAB:n vuoden 2023 painopistealueet tukevat niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien liiketoimintaa. Kattoteemana on digimainonnan vastuullisuus ja muut painopisteet ovat digitaalisen osaamisen ja ymmärryksen kasvattaminen, verkkokauppamarkkinointi sekä mainonnan kohdentaminen ja mittaaminen. IAB:n toiminnassa on tänä vuonna mukana ennätysmäärä jäseniä sekä Industry ja Premium -kumppaneita.

lue lisää

07.12.2022

Verkkomainonnan määrä jatkaa kasvu-uralla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2022 kolmannella kvartaalilla oli ennätyksellisen suuri, noin 173 milj. euroa. Lähes 60 prosenttia mediamainonnasta on jo digitaalista. Vuoden 2021 kolmanteen kvartaaliin verrattuna digimainonta kasvoi 7 %

lue lisää

05.12.2022

Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa 2023

IAB Finlandin syyskokouksessa 30.11.2022 päätettiin tulevan vuoden painopisteistä ja valittiin yhdistykselle uusi hallitus. Vuonna 2023 IAB Finlandin kattoteema on digimainonnan vastuullisuus ja IAB:n kaksitoistahenkisessä hallituksessa on medioiden sekä palveluntarjoajien lisäksi mukana ennätysmäärä mainostajia.

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!