Icon
REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs Uutiset ja tiedotteet

REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs

27.08.2024

Työpaikkakuvaus

Digimainonnan ja -markkinoinnin etujärjestö IAB Finland etsii osaajaa myymään ja kehittämään digimainonnan koulutuksia. Jos innostut haasteista, haluat olla esillä etulinjassa ja olet loistava tiimipelaaja, tämä voi olla juuri sinulle sopiva haaste.

Työssäsi vastaan IAB:n koulutusliiketoiminnasta, eli myyt ja kehität IAB:n digimainonnan koulutuksia. Tukiverkon omaan työhön tuo muu IAB-tiimi ja IAB:n kattojärjestö IAB Europen jäsenmaat sekä niiden koulutukset. Työtehtävien menestyksekäs suorittaminen vaatii etenkin oikeaa asennetta, eli olet positiivinen, periksiantamaton ja peloton. Lisäksi tulet hyvin toimeen ihmisen kanssa ja parhaassa tapauksessa tunnet jo nyt hyvin Suomen digimarkkinan eri toimijat. Työ ei lähde nollasta, vaan mm. IAB Finlandin Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus antaa erinomaisen pohjan työtehtävien menestyksekkäälle hoitamisella. Koulutuksiin liittyviä työtehtäviä täydennetään mm. IAB:n työryhmiin liittyvillä vastuilla. 

IAB Finland on digimainonnan ja -markkinoinnin yhteisö, joka tarjoaa jäsenilleen tietoa tapahtumien, koulutusten ja työryhmien kautta. Tarjoamme jäsenillemme näkyvyyttä, mahdollisuuksia oman osaamisen ja asiantuntijuuden vahvistamiseen, markkinatietoa ja kanavan vaikuttaa digimarkkinan tulevaisuuteen. Kiteytämme toimintamme seuraavasti:

  • Huomioimme, käsittelemme ja tuomme ratkaisuja kaikkein suurimpiin markkinoinnin haasteisiin
  • Näytämme minkälainen digimarkkinointi toimii 
  • Katsomme tulevaisuuteen ja autamme yrityksiä sekä ihmisiä valmistautumaan

Euroopassa IAB toimii 29 maassa ja maailmanlaajuisesti IAB-perheeseen kuuluu lähes 70 maata.

 

Tärkeimmät työtehtävät

  • IAB:n koulutusten myyminen.
  • IAB:n koulutustarjoaman kehittäminen.
  • Koulutusmateriaalien tuottaminen ja opiskelijoiden kouluttaminen.
  • Mediakentän ja markkinoinnin trendien aktiivinen seuraaminen ja hyödyntäminen omassa työssä.
  • Yhteistyö sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.
  • Vastuut sovituista IAB:n työryhmistä (noin 3-4 kpl).

 

Menestyäksesi tässä tehtävässä tarvitset:

  • Myynnillisen ja positiivisen asenteen.
  • Halua olla esillä ja etulinjassa.
  • Innostusta kehittää ja olla mukana uuden tekemisessä.
  • Mielellään vähintään viiden vuoden kokemus digimainonnan tai -markkinoinnin tehtävistä.
  • Itseohjautuvaa työotetta ja erinomaisia projektinjohtotaitoja.
  • Erinomaisia viestintätaitoja niin suomeksi kuin englanniksi.
  • Kykyä toimia tiimeissä ja yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa.
  • Mielellään kaupallisen koulutuksen.

 

Tarjoamme sinulle

Työtehtävä tarjoaa hienon näköalapaikan Suomen digitaaliselle mediamarkkinalle. Roolissa pääset kehittämään laaja-alaisesti omaa asiantuntemusta muun IAB-tiimin tukemana. Kansainvälinen IAB-perhe mahdollistaa jatkuvien ideoiden ja innovaatioiden saamisen. Työ IAB:lla muotoutuu valitun henkilön toiveiden mukaisesti, eli työtä voi tehdä moderneilla työvälineillä myös etätyönä. Tämän vuoden aikana IAB-tiimi on tavannut toimistolla yksi-kaksi kertaa viikossa.

 

Kiinnostuitko ja haluat lisätietoja

Soita IAB Finlandin toiminnanjohtaja Pasi Raassinalle p.040 575 3726: 

  • MA 9.9.2024 klo 13-16 välillä. 
  • PE 13.9.2024 klo 10-11 välillä.
  • MA 16.9.2024 klo 13-16 välillä.

 

Hakemukset ja aikataulut

Palkkatoiveet sisältävät hakemukset 22.9.2024 mennessä osoitteeseen  pasi.raassina@iab.fi

 

IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä 27 Euroopan maan muodostamaan IAB Europe -yhteisöä.

Tutustu IAB Finlandiin myös LinkedInissä, Facebookissa ja Instagramissa!
www.iab.fi
www.iabeurope.eu

markkinaluvutverkkomainontaiabfinlandIAB FinlandmediamainontaIAB Europedigimarkkinointidigimainonnan määräteknologiaAdExdigimainontakantarohjelmallinen ostaminenmainonnan määräInteract

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Euroopan digitaalinen mainonta huippukasvussa vuonna 2024

IAB Europen fasilitoima vuoden 2024 AdEx Benchmark -raportti tarjoaa kattavan kuvan Euroopan digitaalisen mainonnan kehityksestä – nyt jo 19. kertaa. Tänä vuonna mukana oli ennätykselliset 30 maata, joista uusimpana tulokkaana Portugal. Raportti osoittaa, että digitalisoituminen ja digitaalisen mainonnan vahva kasvu jatkuu. Digitaaliset mainosinvestoinnit Euroopassa kasvoivat 16% edellisvuoteen verrattuna ja saavuttivat huikean 118,9 miljardin euron tason. Kaiken kaikkiaan 67 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista vuonna 2024.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!